
Гарний нічний сон життєво важливий для здоров’я. Проте близько 50–70 мільйонів американців мають проблеми із засипанням або підтримкою сну. Нещодавнє дослідження вчених з Уппсальського університету перевіряло, як дієта впливає на якість сну, передають Патріоти України.
Вчені протестували 15 здорових молодих чоловіків з нормальною вагою, пропонуючи їм дві дієти протягом тижня:
Калорійність обох дієт була однаковою, як і час прийому їжі перед сном. Хоча учасники спали однакову кількість годин на обох дієтах, різниця проявилася у якості сну. На нездоровій дієті глибокий сон був поверхневим, а відновлення наступного дня – слабкішим.
Дотримання здорового харчування не тільки підтримує загальний стан організму, але й робить ваш сон відновлювальним і якісним.
Корисні жирні кислоти та вітамін Е у складі авокадо допомагають печінці виробляти власні антиоксиданти та зміцнюють оболонки її клітин, захищаючи їх від руйнування. Регулярне включення авокадо до раціону допомагає знизити ризики ожиріння печінки.
Якщо ви хочете позбутися зайвих кілограмів, то слід почати з перегляду свого раціону. Дієтологи назвали п’ять альтернативних продуктів, які допомагають стати стрункіше, передають Патріоти України. Кіноа є лідером серед зернових за вмістом білка. У 100 ...