
Картопля фрі цілком може здається вам невинним задоволенням, однак регулярне її споживання може мати неприємні наслідки для здоров’я. Зокрема, дослідження показують, що смажена їжа, особливо картопля фрі, підвищує ризик депресії та тривожності, передають Патріоти України.
Тож, якщо ви хочете зберегти настрій стабільним, варто переосмислити свій підхід до їжі. Чому це так та про що дізнались вчені, розповіли в Eat This, Not That.
Науковці з Університету Чжецзян у Китаї проаналізували дані за 11 років від понад 140 000 людей. Вони виявили чіткий зв’язок між частим вживанням фастфуду та погіршенням психічного здоров’я, оскільки часте вживання смаженої їжі підвищує ризик тривожності на 12% і депресії на 7%, особливо у чоловіків і молоді.
Основна причина – акриламід, який утворюється при високих температурах, що може негативно впливати на нервову систему та мозок. Разом з тим, поки що це підтверджено лише в експериментах на рибах.
Крім того, високі дози цієї речовини викликають тривожну поведінку у тварин, а деякі дослідження пов’язують її з ризиком раку. Таким чином, хоча вплив акриламіду на людей ще не доведений, краще зменшити споживання фастфуду та смажених страв у раціоні.
Якщо хочеться щось хрустке, краще готувати вдома, використовуючи кукурудзяний крохмаль або мигдальне борошно замість пшеничного. Для смаження обирай оливкову олію, а ще краще – запікай страви, щоб зменшити кількість жиру.
Зазвичай для пельменів використовують біле борошно вищого гатунку. Воно не рекомендоване при діабеті та при зниженні ваги через високий вміст рафінованих вуглеводів та відносно високого глікемічного індексу. Тим не менш, глікемічний індекс самих пельме...
В одній склянці малини міститься: вітамін C – 40 %, вітамін K – 9,5 %, вітамін E – 5,7 %, вітамін A – 5,5 %, вітаміни групи B, вітамін PP. Також малину відрізняє багатий мінеральний склад: кремній – 19 %, молібден – 32 %, кобальт – 30 %, мідь – 24 %, м...