
Поставку буде здійснено протягом 2,5 років з моменту внесення передоплати єгипетською стороною.
Про це повідомляє галузевий портал «Центр транспортних стратегій».
Двосекційні трамваї довжиною до 22 метрів будуть високопідлоговими.
«Такою була вимога замовника. За їхніми словами, це зумовлено кліматичними умовами в Олександрії і технічними параметрами трамвайної системи», – прокоментувала прес-секретар «Татра-Юг» Інеса Кердівара.
У тендері брало участь шість компаній, до другого туру вийшли тільки три учасники – українська «Татра-Юг», швейцарська Stadler і китайська корпорація CRRC.
Тендерний комітет Олександрії акцептував пропозицію української компанії на початку цього року. Перед цим єгипетська делегація відвідувала виробничі потужності «Татра-Юг», які розміщені на території заводу «Південмаш» , і ознайомилася з технікою.
Трамвайна система Олександрії є найстарішою в Африці і однією з найстаріших у світі.
За матеріалами з Вікіпедії, виробництво трамвайних вагонів організоване на базі заводу «Південмаш» - найбільшого в світі заводу з виробництва космічних ракет. І у виробництві трамваїв компанії «Татра-Юг» широко використовуються космічні технології і беруть участь фахівці найвищого рівня.
Стрибки напруги в українській енергетичній мережі триватимуть ще декілька років. Тому, аби вберегти свою техніку від поломок, українцям радять купити реле або стабілізатори напруги. Про це повідомив директор Центру дослідження енергетики Олександр Харч...
Православна церква України 26 листопада за новим стилем вшановує пам'ять Георгія Побідоносця. Свято 26 листопада присвячене освяченню Георгіївської церкви у Києві, збудованій Ярославом Мудрим. Храм був зруйнований у 1930-ті роки. Однак традиція святкув...