Поставку буде здійснено протягом 2,5 років з моменту внесення передоплати єгипетською стороною.
Про це повідомляє галузевий портал «Центр транспортних стратегій».
Двосекційні трамваї довжиною до 22 метрів будуть високопідлоговими.
«Такою була вимога замовника. За їхніми словами, це зумовлено кліматичними умовами в Олександрії і технічними параметрами трамвайної системи», – прокоментувала прес-секретар «Татра-Юг» Інеса Кердівара.
У тендері брало участь шість компаній, до другого туру вийшли тільки три учасники – українська «Татра-Юг», швейцарська Stadler і китайська корпорація CRRC.
Тендерний комітет Олександрії акцептував пропозицію української компанії на початку цього року. Перед цим єгипетська делегація відвідувала виробничі потужності «Татра-Юг», які розміщені на території заводу «Південмаш» , і ознайомилася з технікою.
Трамвайна система Олександрії є найстарішою в Африці і однією з найстаріших у світі.
За матеріалами з Вікіпедії, виробництво трамвайних вагонів організоване на базі заводу «Південмаш» - найбільшого в світі заводу з виробництва космічних ракет. І у виробництві трамваїв компанії «Татра-Юг» широко використовуються космічні технології і беруть участь фахівці найвищого рівня.
"Цікаво, чи не забуде Трамп за ніч про ті "нищівні санкції" проти Росії. Там - хороші санкції. І те, що Росія хорохориться, нібито їм до жопи всякі санкції, так вона завжди хорохорилася не по ділу. "А нам всьо равно!" - то годиться для Юрія Нікуліна й ...
"Проблема полягає в тому, що китайці вимагають від Ірану оплату у твердій валюті, якої в нього через санкції бракує. Раніше Тегеран уже намагався домовитися про "бартер" – оплату нафтою, але Китай на це не погодився", - пише у своєму блозі Леонід Невзл...