
Ось уже 29 років недобудований літак Ан-225 – близнюк легендарної «Мрії» – чекає на свою добудову, зазначають Патріоти України.
Немов музейний експонат, посеред величезного цеху стоїть фюзеляж, який зберігся в ідеальному стані. На заводі Антонова готовими стоять також планер і хвіст літака. Частини конструкції можна побачити навіть усередині недобудованої «Мрії».
Свого часу таких гігантів планували побудувати мінімум 10, але амбітна радянська космічна програма, під яку спеціально конструювали «Мрію», була згорнута.
Добре видно унікальні монолітні елементи, завдяки яким цей літак може піднімати у небо і витримувати сотні тонн навантаження.
Друга «дівчинка», саме так тут називають багатотонну машину, залишилася чекати свого часу.
Сьогодні готовність «Мрії» – 70 відсотків. Спеціалісти і конструктори заводу Антонова готові завершити будівництво за кілька років, були б кошти.
Для того, щоб друга українська «Мрія» злетіла, потрібно близько 300 мільйонів доларів, але точну суму назвати ніхто не може.
На цьому літаку планують встановити нове обладнання і сучасні цифрові льотні прилади.
Вже кілька років ідуть переговори з Китаєм, щоб добудувати унікальний літак. Але на заводі Антонова запевняють: Ан-225 продавати не будуть і шукатимуть шляхи спільної експлуатації.

20 грудня в церковному календарі (2 січня за старим стилем) - день пам'яті святого Ігнатія Антіохійського, якого прозвали Богоносцем. Припускають, що цей угодник Божий народився в Антіохії в I столітті н.е., за походженням був сирійцем і учнем Іоанна ...
Усередині 1980-х київська кондитерська фабрика імені Карла Маркса (теперішній Roshen) отримала від радянського керівництва амбітне завдання. - Створити подарункові цукерки, які стануть гастрономічним обличчям столиці УРСР на рівні з уже легендарним тод...