Висновок про користь вітамінів групи В для міських жителів було зроблено дослідниками з Колумбійського і Гарвардського університетів. В цьому вчені вбачають спосіб захистити здоров'я людей в умовах неблагополучної екологічної обстановки, характерною для міст, інформують Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
«Жителі міст мають приймати вітаміни групи В, щоб компенсувати шкоду, що наноситься організму забруднюючими речовинами, які насичують міське повітря», - констатували вони.
Думка вчених підкріплена даними дослідження, в рамках якого лікарі спостерігали за здоров'ям добровольців у віці від 18 до 60 років. Учасники були поділені на дві групи, в одній з яких отримували плацебо, а в іншій - вітамінні добавки, що містили 2,5 міліграма фолієвої кислоти, 50 міліграмів вітаміну B6 і 1 міліграм вітаміну B12.
Аналіз крові, який робили після того, як люди проводили час на вулиці зі жвавим рухом автотранспорту, показав: вживання вітамінів групи В зробило проби більш чистими – добровольці, що їх приймали, були краще захищені від негативних наслідків забруднення повітря. Нагадаємо, що ряд досліджень доводить наявність зв'язку між забрудненим повітрям міст та онкологією, а також хворобою Альцгеймера.
Президент України Володимир Зеленський провів телефонну розмову з представниками президента Трампа Стівом Віткофом та Джаредом Кушнером. Україна може недоотримати 680 млн євро від Європейського Союзу через невиконання двох антикорупційних реформ. . Екс...
Патріоти України пропонують вашій увазі роздуми журналістки Марини Данилюк-Ярмолаєвої на тему, котра протягом останніх днів вийшла в топи протиборства культурних і історичних реалій нашого суспільства та його приорітетів. . "Нинішні зливи у Києві ллют...