Вони наші "менші браття", які все знають і все розуміють: Вчені зробили революційне відкриття про рослини

Квітки енотери однозначно вміють чути та розуміти почуте.

Квітки енотери можуть чути. Ілюстрація: 7dach.

Біологи з Тель-Авівського університету експериментально довели, що рослини можуть слухати і реагувати на почуте, передають Патріоти України.

Автори роботи, представленої в онлайн-бібліотеці препринтів bioRxiv, використовували рослини енотери (Oenothera drummondii) - родича іван-чаю, - піддаючи їх впливу звуків різної частоти і вимірюючи дрібні вібрації пелюсток.
Експерименти показали, що пелюстки рослини тремтять по-різному - залежно від частоти акустичного впливу. Більш того, як тільки частота виявлялася близька до частоти звучання бджоли, яка летить, рослини реагували і вже через пару хвилин починали виділяти нектар.
В ході ще одного експерименту вчені встановили, що нектар, вироблений при наближенні комах-запилювачів або звуків аналогічних їхньому дзижчанню, містить на 20% більше цукрів.
Також біологи встановили, що умінням чути володіє лише саме квітка енотери, в той час як стебла і листя залишаються глухі до звукових "повідомлень". На думку вчених, така властивість квіток взаємовигідна, дозволяючи не витрачати даремно нектар рослинам і час - комахою.

Проросійські бойовики готують провокації на окупованій Луганщині

неділя, 10 жовтень 2021, 21:12

Росія та підконтрольні їй бойовики "ЛНР" готують нові збройні провокації у Луганській області. Кремль планує звинуватити Україну в загостренні бойових дій, зірвати відкриття нових КПВВ і спробувати схилити Київ до власного плану виконання Мінських угод.

Арешт Саакашвілі: причини та можливі наслідки для України