Російські пропагандисти зіткнулися з серйозною проблемою - потрібен новий ворог, але таких немає. Про це на своїй сторінці в Facebook пише російський соціолог Ігор Ейдман, зазначають Патріоти України.
За його словами, основний меседж внутрішньої кремлівської пропаганди - Росія в кільці ворогів, народ і влада повинні бути єдині, всіх нас однаково ненавидять і хочуть знищити.
"Кремлівська пропагандистська машина працює на створення саме такої картини світу в свідомості росіян. Мета її - подальша консолідація населення навколо влади, яка позиціонує себе як єдиного захисника від шкідливих зовнішніх ворогів... Але для більшої ефективності потрібно періодично пред'являти населенню якихось реальних "ненависників Росії", які марять знищенням російського Мордора". А з цим проблема", - підкреслив Ейдман.
Він уточнив, що на Заході таких не знайти вдень з вогнем, а українські "бандерівці" давно у публіки оскому набили.
"Потрібен свіжачок. Причому добре б з числа росіян. Ненависть "зрадників" ще болючіше сприймається масовою свідомістю і ефективніше консолідує її навколо влади. На жаль, деякі чудові, чесні блогери і журналісти, самі того не усвідомлюючи, цілком добровільно грають цю роль", - зазначив соціолог.
«Слуги» ще не зрозуміли, як будуть викручуватися з вилки між узятими зобовʼязаннями обкласти ФОПів ПДВ — і легко прогнозованими наслідками спроби зробити це на практиці. Картонками може не обмежитись. Але тут «Мінрозвитку» додало вогню (розвитку чого, ...
Мансура Ельмурзаєва не влаштовувала робота на пляжі, адже він все життя хотів стати воїном. Наслухавшись розповідей знайомих про те, як добре вони себе почувають у Росгвардії, він пішов служити. Але не підозрював, що незабаром буде переведений до підро...