Про це йдеться на сторінці "Громадського контролю "Укрзалізниці" у Facebook.
"Але найцікавіше відбувається під ранок. Поїзд прибуває на кінцеву станцію рано – о 5:41, однак провідників це не зупиняє будити пасажирів за годину до прибуття, коли ще зірки на небі. Наше купе цей заклик ігнорує, і через хвилин 15 провідник йде на "новий захід" зі стуком у двері купе (спасибі, що хоч купе ключем розкривати не стала) і повторним вже адресним закликом: "Друге купе, пробуджуємося", - йдеться в повідомленні.
Пасажири повідомили про інцидент начальнику поїзда.
"Нас ваш провідник навіщо-то будив аж за годину до прибуття, хоча, згідно правил перевезення, він це повинен робити за 30 хвилин", - сказали вони.
У свою чергу начальник поїзда заявив, що це робиться, щоб пасажири встигли сходити в туалет до санітарної зони.
У той же час українці відзначили, що пасажири не зобов'язані користуватися туалетом, а кому це необхідно о пів на п'яту ночі, той сам розрахує собі потрібний час.
Після прохання надати книгу скарг, начальник поїзда принесла вибачення за інцидент, запропонувавши усно покарати провідника.
Далі в розмову вклинилася провідник, яка заявила, що тихо себе вела рано вранці.
"Вам що, легше стане, якщо ви зателефонуйте на цю гарячу лінію, думаєте що від цього зміниться? На залізниці вже 70 років розруха і думаєте ваш дзвінок щось змінить?
Ну, а фразу "Пасажир повинен обов'язково вранці сходити в туалет", напевно, варто додати в цитатник", - повідомили мандрівники.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...