Відомий в Україні ізраїльський політичний експерт Соломон Манн на своїй сторінці в Facebook написав про те, що, як вийшло так, що незапланована зустріч глави МЗС України Павла Клімкіна та голови Держдепартаменту США Рекса Тіллерсона все ж відбулася, інформують Патріоти України.
За словами Манна, перш за все Україна все-таки досить важлива держава і в силу свого геополітичного становища і в силу свого потенціалу і в силу того, що в 2014 році була виведена зі сфери впливу Росії.
Експерт відзначає, що крім того, Україна платить близько 2 млн. доларів на рік двом лобістським фірмам, які через свої канали влаштовують зустрічі і зв'язки на вищому рівні. Климкіну пощастило і для нього на 20 хвилин знайшов час сама зайнята людина у Вашингтонській адміністрації. Можна привітати Україну: чи не кожного стануть приймати в такому терміновому візиті, вважає Манн.
За його словами, з'явився офіційний звіт - про брифінг висловився прес-секретар Марк Тоннер. Він зазначив, що у центрі уваги співрозмовників були внутрішні проблеми України, а також зберігається занепокоєння щодо дотримання Мінських угод. Зараз саме виконання Мінських угод будуть присвячені всі зусилля адміністрації США. «Зі сказаного виходить, що виконання мінських угод в повній мірі - дуже невигідно Україні: їй доведеться вносити зміни до Конституції, а Рада не погодиться це робити і тоді США в повний голос назвуть Україну перешкодою світу, а не Росію. Це дуже поганий і дуже болючий сценарій, від якого треба втекти. Моя порада, звичайно стосується того, щоб винести контрпропозицію для відстрочки виконання Мінських домовленостей і встановлення миру іншим шляхом, але Клімкін здається цієї пропозиції не надав », - підсумував Соломон Манн.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...