Найпершими виокремились бушмени: Вчені виявили, коли людство розділилося на раси

​Перші раси виникли на Землі 260 тис. років тому.

Фото: gazeta.ua

Найдавніші людські останки американські науковці виявили на території Марокко, а найдавніші ДНК серед сучасних людей мають бушмени. Цей народ жив на африканському континенті, розповідають Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

На місцях їхньої стоянки науковці знайшли рештки семи осіб. Вченим вдалося виділити їхні ДНК та порівняти їх з ДНК інших народів. Генетики виявили розбіжності між генотипами.

Народність бушмени вони виділили в окрему групу - койсанську. Вона відокремилась від інших Homo sapiens 285-365 тис. років тому.

Отримані вченими результати відсувають початок процесу поділу людства на раси майже на 100-200 тисяч років. Це відбувалося до того, як Homo sapiens покинули Африку і переселилися на Близький Схід і в Європу.

Опублікував: Олекса Хвацький