Національний банк України та Кабінет Міністрів штучно девальвують гривню. Таку думку в коментарі UAINFO висловив голова Комітету економістів України Андрій Новак, передають Патріоти України.
Він зауважив, що протягом останнього року в Україні немає економічних причин для девальвації гривні.
"Останній рік девальвацію абсолютно штучно робить Національний банк разом із урядом для отримання інфляційного ефекту, яким і наповнюється як державний, так і місцевий бюджети. На жаль, ця практика триває і далі: за рахунок інфляційного ефекту і попередній уряд наповнював державний і місцеві бюджети, цією дорогою іде й діючий уряд. А Національний банк - виконавець цієї курсової стратегії, якщо її можна такою назвати", - пояснив економіст.
Нині коливання гривні можуть пояснювати або націоналізацією ПриватБанку, або наближенням свят, вважає Новак.
"Хоча святковий ефект на курс має бути прямо протилежний. Більшість українців будуть проводити свята на території України, а не за кордоном, а для цього потрібні гривні. Тому люди навпаки міняють на гривні свої валютні заощадження. Але наш Нацбанк святковий період буде використовувати як аргументацію, пояснення або виправдання девальвації гривні", - пояснив економіст.
За його словами, сьогодні в Україні не можна прогнозувати курс, оскільки немає бази прогнозування та курсової стратегії.
"Те, що в нас НБУ називає стратегією плаваючого курсу, означає, що вона відсутня. Це не стратегія, це якраз самоусунення від стратегії. Стратегія повинна полягати або у конкретному курсі, який забезпечує НБУ, або у валютному коридорі. Тоді це стратегія.
Прогнозувати курс неможливо, можна тільки фантазувати. До того ж фантазувати - в обидві сторони - як до зростання курсу в 30 гривень за долар, так і у 25 гривень за долар", - повідомив Новак.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...