"Приветствую тебя, незнакомый мне маркетолог ООО "Три Медведя"! Тебе таки удалось меня развести!", - блогер про "морозиво з молока"

Насправді продукт, який був виготовлений ООО "Три медведя", містить, окрім молока, ще пальмому олію та інші не дуже цікаві інгредієнти.

Насправді це морозиво не тільки з молока. Ілюстрація: соцмережі.

"Приветствую тебя, незнакомый мне маркетолог ООО "Три Медведя"! Тебе таки удалось меня развести! Гордись собой - я повелся и купил нечто, обещающее мороженное на 100% из молока! Я поверил в ДСТУ! В расцветку. Во всё, что ты так тщательно продумал, для того, чтобы я решил, что это мороженое!", - поділився Євген Голуб своїм розчаруванням у "Фейсбуці" на сторінці спільноти "Патріоти України - єднаймося!", передають Патріоти України та пропонують ознайомитися із його розповіддю мовою оригіналу.

"Мороженое из молока. Отличная работа! И юристам своим передай привет - они же проверили, чтобы содержимое этого "мороженого из комбинированного сырья", было описано на этикетке. И разработчик этикетки - талант - так это сообщение спрятал под складочкой, чтобы только оооочень любопытный потребитель прочитал про пальмовое масло и прочую хрень. Дмитрий Ушмаев, наверное сам бренд "Главхолод" и дизайн утверждал?

Сам проверял, чтобы все было правильно: и складочка, и расцветка, и все мессаджи для лохов, и чтобы все по закону - не придерешься. Короче, хлопцы из Бердичева - отличная командная работа. Лох ведется. Но, как говорят в Одессе: "Нас можно обмануть. Один раз." С этих пор, я не стану изучать, что и как талантливые ребята из "Трех Медведей" скрывают в складочках упаковок своих многочисленных продуктов. И вам всем не посоветую. Посоветую обходить этих медведей стороной. Репост?

P.S. Спасибо всем, кто укорил меня незнанием ДСТУ, - я уже запомнил правильный набор цифр. Вы считаете, что покупатель должен носить с собой справочник ДСТУ?

Текст был не про "неправильное" мороженное, а про коллапс этических норм в маркетинге и не только. Десяток взрослых людей выдумали бренд в сути которого, единственно сознательный, продуманный обман покупателей: категория 40+, отсыл ко временам детства, простых технологий и натуральных ингредиентов. Интересно, те, кто разработали концепцию включат ее, как пример в свое портфолио?".

Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Має позивний "Борзий": Український нацгвардієць, якого вважали зниклим безвісти, воює на боці росіян (фото)

субота, 23 серпень 2025, 22:52

Військовослужбовець Роман Смолянюк із Ізяславського району Хмельниччини, який вважався зниклим безвісти, воює в російському батальйоні імені Максима Кривоноса. Про це стало відомо з розслідування «Суспільного». У лютому 2025 року Державне бюро розсліду...

"Місто троянд перетворили на місто л*йна": Колишній посадовець "ДНР" визнав, що Донецьк деградував через росіян (відео)

субота, 23 серпень 2025, 22:30

Так званий ексспікер парламенту самопроголошеної «ДНР» Андрій Пургін заявив, що у Донецьку деградує міське середовище. Усе через росіян, котрі перебралися сюди жити. Фрагмент інтерв’ю із Пургіним оприлюднив журналіст і військовослужбовець Юрій Бутусов ...