Результатом безпідставного "розмахування шаблею» Росією поблизу кордонів країн, що є членами НАТО, може стати випадковість, що стала причиною для справжнього відкритого протистояння між обома сторонами. Таку позицію в інтерв'ю виданню Апостроф озвучив Олександр Хара, який є експертом фонду "Майдан закордонних справ", інформують Патріоти України.
Він переконаний, що керівництво Північноатлантичного альянсу прекрасно усвідомлює, що Росія пішла на провокаційні дії, вирішивши розмістити поруч з кордонами країн Альянсу ракетні установки, а також проводячи навчання, які не пройшли узгодження і почавши небезпечно поводитися з морськими і повітряними суднами НАТО.
"Безумовно, є певний ризик початку військового конфлікту між Російською Федерацією і НАТО, однак він насправді може виникнути через те, що між країнами виникне нерозуміння, не буде необхідного рівня комунікації".
Експерт вважає, що на Заході розуміють, що Росія дражнить їх, усвідомлюють слабкість її економіки і тому не бачать в РФ довгострокову загрозу, сподіваючись, що конфлікту можна уникнути шляхом діалогу і компромісів.
"Альянс відреагував на погрози Балтійським країнам. Але більш небезпечна ситуація в Чорному морі, яке фактично стало "руським морем". Присутність сил НАТО там обмежена і під загрозою. Це і створило більший вакуум безпеки тут, ніж у Балтійському регіоні. Імовірність конфлікту між Росією і НАТО є, але він почнеться швидше через випадковість, нерозуміння, відсутність комунікації між країнами. Природно, Путін буде піднімати планку, ескалувати ситуацію, тому що вважає, що він у більш вигідній позиції, і сподівається, що суперник зробить крок назад", — упевнений Хара.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...