Вантажівка відпочатку проектувалась як автономний транспортний засіб без ручного управління. В T-pod немає кабіни водія автомобіль управляється дистанційно оператором, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Весь цей рік прототип буде випробовуватися розробниками, комерційне використання електровантажівки планують почати в 2020 році. Вже через три роки на шведських дорогах з'являться 200 вантажівок T-pod, які будуть пересуватися по маршруту між містами Гетерборг і Хельсінгборг.
"Шойгу впав. Оперетковість "наступу на Харків" виявилася очевидною навіть для Путіна. Шалені втрати й марність спроби прориву приховати не вдалося", - пише у своєму блозі Олександр Невзоров. "Ідіотизм генералів, навіть позбавлених коньяку й гаремів, за...
"Обстановка по російському наступу в Харківській області на 5.00 13 травня. Противник протягом дня завʼязав бої у прикордонних селах Глибоке та Стариця на харківському напрямку. Але зайняти села повністю не вдалось, за них точаться контактні бої піхоти...