Вантажівка відпочатку проектувалась як автономний транспортний засіб без ручного управління. В T-pod немає кабіни водія автомобіль управляється дистанційно оператором, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
Весь цей рік прототип буде випробовуватися розробниками, комерційне використання електровантажівки планують почати в 2020 році. Вже через три роки на шведських дорогах з'являться 200 вантажівок T-pod, які будуть пересуватися по маршруту між містами Гетерборг і Хельсінгборг.
"Цікаво, чи не забуде Трамп за ніч про ті "нищівні санкції" проти Росії. Там - хороші санкції. І те, що Росія хорохориться, нібито їм до жопи всякі санкції, так вона завжди хорохорилася не по ділу. "А нам всьо равно!" - то годиться для Юрія Нікуліна й ...
"Проблема полягає в тому, що китайці вимагають від Ірану оплату у твердій валюті, якої в нього через санкції бракує. Раніше Тегеран уже намагався домовитися про "бартер" – оплату нафтою, але Китай на це не погодився", - пише у своєму блозі Леонід Невзл...