Скандальний перевізник Ecolines знову викликав обурення українців

Як пише Ксенія Марчак, яка на собі відчула "сервіс" компанії, найбільше вражає байдужість перевізника до своїх клієнтів і байдужість отієї біомаси, яка їхала у нестерпних умовах за свої кошти і всіх все задовольняло.

В компанії Ecolines знову втрапили  в скандал. Фото: 112. Україна.Автобусна компанія Ecolines, що потрапила кілька днів тому в гучний скандал, знову відзначилася наданням "сервісу". Про новий випадок неадекватної поведінки співробітників компанії на своїй сторінці в Facebook написала користувач Ксенія Марчак, передають Патріоти України.

За її словами, інцидент стався на рейсі Люблін-Львів.

Як стверджує Марчак, дорога до польського міста з Україною була нормальною, а пасажирів обслуговував привітний персонал.

Але персонал зворотного рейсу виявився не зовсім адекватним.

Почалося все з того, що автобус запізнився через поломку на 4 години, при цьому пасажирів ніхто не попередив про форс-мажор.

"Тривалі 4 години очікування на вокзалі і довгоочікуваний автобус прибув з абсолютно не чемним стюартом, який не вважав за необхідне вибачитись, а на моє доволі логічне невдоволення відповів, що він тут ні до чого і це все претензії до компанії (!?!) і взагалі щоб не нервувала його, бо нам іще кордон проходити (чесно відчула долю погрози в цих словах). Далі була поїздка в абсолютно не комфортних умовах (зі студентських років згадались поїздки в загальному вагоні потягу), місця мало, ноги просто нікуди подіти, кондиціонер економили і частину дороги їхали в духоті, автобус засмальцьований і не прибраний, а шансон вранці мене просто добив. І от в таких умовах прийшлось їхати 12 годин", - написала Марчак.

Всього вона виділила дві речі, які вразили її найбільшими перепонами:

1) байдужість перевізника до своїх клієнтів (мені б вистачило елементарного смс-повідомлення про перенесення часу відправлення та вибачення при посадці чи хоча б по приїзду);

2) байдужість отієї біомаси, яка їхала у таких умовах за свої кошти і всіх все задовольняло.

На жаль, не знайшла на сайті компанії закладки для зворотного зв’язку, тому пишу тут і одразу попереджу, що це не замовлення конкурентів, а мої особисті враження.

Нагадаємо, напередодні в Ecolines офіційно відреагували на скандал з відмовою перевозити пасажирів, які подорожували по безвізу.
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Проблем у ворога побільшало: Українські партизани порушили російську логістику в тилу на Донбасі (фото, відео)

вівторок, 2 вересень 2025, 13:44

Партизани руху "Атеш" провели чергову диверсію біля Дебальцевого в Донецькій області – порушили логістику й затримали постачання окупаційних військ на донецькому напрямку. Про це 2 вересня інформує "Атеш", передають Патріоти України. . "Ми спеціально ...

Народні прикмети на 2 вересня. Чого не варто робити, щоб не занапастити свою долю

вівторок, 2 вересень 2025, 7:08

2 вересня в православному календарі день пам’яті святого мученика Маманта, А також святого преподобного Івана Постника, патріарха Царгородського (15 вересня за старим стилем). Мамант - християнський святий III століття. Народився в Пафлагонії (сучасна ...