Чим були завантажені ешелони, які курсували між Україною та окупантами? Ось документи з диспетчерської станції Світланове, це кілька кілометрів до окупованої території. Перевозять будівельні матеріали, ліс, сталь, вугілля. Це те, що переміщається згідно з документами. Що насправді є у вагонах — перевірити неможливо. У наших прикордонників немає потрібного обладнання. А на зміну, яка складається з восьми прикордонників, припадає 10-12 ешелонів, по 40-60 вагонів у кожному. Це значить, що один прикордонник за добу має перевірити 70-90 (!) вагонів. На них всіх видали лише один «спецзасіб» — собаку.
За спостереженнями залізничників, рух на станції значно активніший, ніж був до війни. Тому риторичне запитання — чи вигідно тим, хто торгує і хто все це покриває, щоб війна нарешті закінчилась?
США повинні змінити підхід до переговорів із Росією, а не лише зосереджуватись на висуненні умов. Таку думку висловив журналіст Віталій Портников в ефірі Еспресо, передають Патріоти України. За його словами, Росія не має наміру відмовлятися від своїх м...
"У Трампа намагаються потихеньку підтискати на Путіна, аби той таки погодився на припинення вогню Звісно, цей тиск обережний, зовсім не той, який чиниться на союзників США, і зокрема на Україну, але було б нечесно його не помічати", - пише у своєму бло...