
Чим були завантажені ешелони, які курсували між Україною та окупантами? Ось документи з диспетчерської станції Світланове, це кілька кілометрів до окупованої території. Перевозять будівельні матеріали, ліс, сталь, вугілля. Це те, що переміщається згідно з документами. Що насправді є у вагонах — перевірити неможливо. У наших прикордонників немає потрібного обладнання. А на зміну, яка складається з восьми прикордонників, припадає 10-12 ешелонів, по 40-60 вагонів у кожному. Це значить, що один прикордонник за добу має перевірити 70-90 (!) вагонів. На них всіх видали лише один «спецзасіб» — собаку.



За спостереженнями залізничників, рух на станції значно активніший, ніж був до війни. Тому риторичне запитання — чи вигідно тим, хто торгує і хто все це покриває, щоб війна нарешті закінчилась?
"На Заході знову лякають: «Росія може напасти на країни Балтії!». Мовляв, ось-ось, і Балтійське море перетвориться на арену великої війни. Але є нюанс. Для війни це море – як для ведмедя балет: виглядає страшно, але рухатися складно", - пише політолог ...
Жертвами вибухів 22 жовтня на військовому заводі "Пластмасс" у Копейську Челябінської області країни-агресора Росії стало 23 особи. Про це поінформував 29 жовтня в Telegram уряд регіону, передають Патріоти України. "Аварійно-рятувальні роботи [...] у К...