У цій різдвяній рекламі польський дідусь вчить англійську, щоб відправитися в Лондон і познайомитися зі своєю маленькою англомовних онукою. На момент написання матеріалу у відео вже понад 2,5 млн переглядів на YouTube. Користувачі з усього світу позитивно відреагували на цей ролик, зазначивши, що в ньому є всі складові успішної різдвяної реклами - «дідусь, собачка і милий малюк».
"Також впливає матеріальна залежність – відсутність власного житла, власних зовнішніх контактів, осіб, на чию допомогу можна розраховувати. Зрештою, впливає звичайний страх, що «все буде лише гірше». Структура МП в Україні на чолі з митрополитом Онуфрі...
"ІДІЛ – винятково мерзенна організація. Але поводиться вона набагато делікатніше і скромніше, ніж росія. Саме РФ зараз претендує на місце примадонни світового тероризму", - пише російський публіцист Олександр Невзоров у своєму Телеграм-каналі, передают...