"У столичному метро найдешевший проїзд у світі", - топ-менеджер підприємства

Зокрема, начальник КП "Київський метрополітен" заявив, що частину витрат метро фінансує місто і вони не закладаються у тариф.

Про це заявив Віктор Брагінський, начальник КП «Київський метрополітен», передають Патріоти України.

«Ні в кого не викликає сумніву факт, що тариф у метро весь час соціальний. Кожен може подивитися, скільки коштує проїзд у метро у Європі, та навіть скільки він коштує в сусідній Білорусі. Ціна вища, хоча інфраструктура не інша. У нас найдешевший метрополітен у світі», - сказав він.

За його словами, частину глобальних витрат, пов'язану з розвитком інфраструктури, будівництвом нових станцій, купівлею рухомого складу, посиленням пожежної безпеки, бере на себе місто. До таких витрат топ-менеджер відніс укріплення тунелів.

«У нас по Сирецько-Печерській лінії було обмеження швидкості до 30 кілометрів. Про це навіть писали, що поїзди  «повзуть як черепахи». Але тунелі розташовані у водомістких ґрунтах. І щоб знизити вібраційні навантаження, потрібно були зменшувати швидкість руху. Та в минулому році ми укріпили тунелі й відновили швидкісний режим. Ці затрати не у тарифі. Там лише зарплата, комунальні витрати, поточні витрати на підтримання інфраструктури (капремонт рухомого складу, ескалаторів тощо)», - розповів Брагінський.

Начальник метрополітену нагадав, що раніше затрати на електроенергію закладались у тариф в обсязі 100 млн грн. Проте вже з 1 січня 2017 року Київський метрополітен перевели в найбільш вартісну категорію споживачів електроенергії, як промисловість, і затрати зросли до 600 млн.

«Це при тому, що ми робимо все для скорочення споживання електроенергії. Провели модернізацію рухомого складу, що дає нам 40% економії, проводимо заміну освітлення на енергозберігаюче. Тобто споживання скорочуємо, а затрати виросли майже на 500 мільйонів», - зазначив керівник.

Опублікував: Олекса Хвацький
Інформація, котра опублікована на цій сторінці не має стосунку до редакції порталу patrioty.org.ua, всі права та відповідальність стосуються фізичних та юридичних осіб, котрі її оприлюднили.

Підтримання противником потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього труднощі, - Костянтин Машовець

неділя, 23 лютий 2025, 12:45

Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...

Усування проблем швидких розробок оборонки: Експерт назвав недоліки ракети "Трембіта" та найкращий спосіб їх застосування

неділя, 23 лютий 2025, 9:32

У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...