Джордж Стефенсон був дурень, бо спершу він створив паротяг, а лише потім з’явилися умови для виробництва паротягів. Готтлиб Даймлер і Карл Бенц були дурні, бо спершу вони випустили першу автівку з бензиновим двигуном, а потім з’явилися умови для виробництва бензинових авто. Брати Орвил і Уілбур Райт були дурні, бо спершу вони створили перший справжній літак, і лише потім з’явилися умови для виробництва літаків.
«Інша справа українці – вони розумні. Українці упевнені – вони створять і авто краще за БМВ, і літаки кращі за Боїнг, і соцмережі кращі за Фейсбук, і пошуковці кращі за Гугл – як тільки їм для того створять умови. Який конкурентноздатний товар або послуга, без відповідних умов? Правда?», – підсумував журналіст.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...