– А хіба що, вам до цього є якесь діло?
– Я представник служби безпеки Ощадбанку, і мені потрібно для вашої ж безпеки знати номер картки, якою ви користуєтеся.
– Телефоном я вам ніякої інформації давати не буду. Якщо є якісь питання, призначайте зустріч у банку, я прийду і всі питання вияснимо на місці.
– Раз так, то ми заблокуємо вашу картку! – пригрозили жінці у телефоні.
– Блокуйте, – спокійно відповіла і вимкнула мобільний.
В Ощадбанк вона відразу зателефонувала із другого телефону і повідомила про свою розмову. Там швидко зреагували на інцидент. Сказали, що рахунок миттєво заблокують, та запропонували прийти до них для заміни картки. Уже у відділенні їй повідомили, що служба безпеки Ощадбанку до клієнтів ніколи не телефонує. А вона розмовляла із звичайними шахраями, які пробували дізнатись цифри, які містяться на звороті банківської картки, аби за допомогою Інтернету зняти із неї гроші. Також розповіли, що нерідко шахраї звертаються до клієнтів від імені працівників банку і повідомляють, що щойно вони запобігли несанкціонованому зняттю грошей із картки і починають випитувати про написи на ній.
Для безпеки слід дотримуватися декількох неписаних правил:
1. Техпідтримка будь-якого банку ніколи не телефонує своїм клієнтам, тим більше з анонімного номеру і не випитує номер карточки, термін її дії, cvv-код чи логін/пароль доступу до Web-банкінгу, код відновлення паролю - майже усе, окрім пін-коду і паролю, працівники банку знають. Якщо вам телефонують та представляються службою "безпеки" банку - це шахраї.
2. Банк ніколи не бере зайвої комісії при зарахуванні, перерахуванні, списанні коштів ніж та що вказана у договорі. Вам немає чого бігати до терміналів само-обслуговування банку і виконувати якісь дії навіть якщо просить сама "служба безпеки банку"
3. Бажано нікому не розголошувати номеру вашої карточки. Якщо це конче необхідно - наприклад для збирання грошей на лікування важкохворого родича то бажано відкрити в тому ж банку окремий рахунок і окрему картку, бажано дебетову - і час від часу перекидати гроші з цього резервного рахунку на основний, наприклад з допомогою Web-банкінгу. Для контактів при збору грошей бажано давати інший номер телефону ніж той до якого прив'язана Ваша картка
4. Нікому не розголошуйте номер телефону до якого "прив'язана" карточка у Web-банкінгу. Також бажано встановити подвійну верифікацію (перевірку) ваших трансакцій через sms-повідомлення у Web-банкінгу та інших сервісах в інтернеті, наприклад при оплаті комунальних послуг.
5. Якщо на ваш телефон приходить sms з кодом відновлення паролю доступу до WEb-банкінгу, а ви цього не робили - однозначно це шахраї, незабаром чекайте їх дзвінка (див. п1).
В разі, якщо у вас сталась подібна ситуація, негайно звертайтеся на гарячу лінію банку, що видав вам картку. Блокуйте рахунок та змінюйте її. Номер гарячої лінії банку як правило вказаний на звороті Вашої картки.
Демонстративний запуск росіянами балістичного носія ядерної зброї по Україні, відповідні попередження посольства США напередодні, повернення ядерної риторики у марення кремлівських безумців, – викликають в памʼяті суспільствознавчі студії. "Текст трохи...
"Схоже, своєю заявою щодо Криму президент України послав західним лідерам сигнал, що готовий сідати і домовлятися. Путін - стоїть на своїх, давно озвучених позиціях. Чи вдасться дуету американських президентів Байдена і Трампа за допомогою певних дій і...