Журналіст Денис Бігус розповів, що вірить заяві глави "Укрзалізниці" Войцеха Балчуна про реальні загрози застосування фізичної сили. Про це журналіст сказав в коментарі виданню Гордон, інформують Патріоти України.
"Гроші на" Укрзалізниці "божевільні, тому охоче вірю, що на Балчуна може чинитися тиск. Вантажні вагони - основна корупційна тема на українських залізницях. Пасажирські перевезення в глобальному масштабі збиткові. Так історично склалося, що вагонів в "Укрзалізниці" набагато менше, ніж бажаючих ними скористатися. і бажання це дуже велике, бо це бізнес, гроші, зриви контрактів і так далі. Тому, щоб отримати два склади під перевезення руди, дерева або чогось ще, замовнику потрібно заплатити не тільки в касу, але і дати на кишеню того, хто ці вагони розподілить", - зазначив журналіст.
За його словами, долю великих грошей на "Укрзалізниці" явно вирішує не начальник департаменту перевезень.
"Таким чином, найпростіша корупційна схема заснована на дефіциті вагонів. Про які суми йдеться, я навіть приблизно не скажу. Думаю, це 10-15% від прибутку "Укрзалізниці", отриманої за надання вантажних вагонів. Я не знаю, що у них з вагонами відбувається прямо зараз, але ясна річ, що доля таких грошей не вирішується безпосередньо начальником департаменту перевезень.
А взагалі у нас в парламентському комітеті з питань транспорту суцільно люди, які якраз з транспорту годуються. Що говорити, якщо комітет очолює Ярослав Дубневич , монополіст з постачання на "Укрзалізницю" кріплень і всього іншого", - підкреслив Бігус.
Як стало відомо, сьогодні глава "Укрзалізниці" Войцех Балчун повідомив про хакерську атаку на офіційний сайт державного підприємства і погрози на адресу його керівництва.
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...