Весняні шини – це насправді надумана категорія гуми, до якої, однак, змушені вдаватися деякі наші співвітчизники, повідомляють Патріоти України з посиланням на Авто24.
Під весною в даному випадку слід розуміти не стільки перехідний сезон між зимою і літом, скільки період між "вбитим" станом доріг після зими і їх ремонтом, за який неквапливі дорожники беруться з приходом тепла. Адже відомо, що український сніг, навесні зійшовши з доріг, забирає з собою і асфальт. Після чого на теплій весняній дорозі залишаються у великій кількості ями – найрізноманітніших калібрів і в найнесподіваніших місцях.
Звичайно, зацікавлені у державних контрактах шляховики тут же беруться їх латати, але оскільки кількість ям незрівнянно більша за кількість ремонтних бригад, цей процес у багатьох регіонах затягується до початку літа. І весь цей час автомобілісти, в першу чергу в провінції, змушені їздити по вибоїнах жахливих розмірів і глибини.
Природно, при найменшій необережності з боку водія в першу чергу страждають колеса – рвуться боковини шин, дряпаються і мнуться диски. Тому деякі водії йдуть на такий крок – знімають з машини свої недешеві легкосплавні диски на модній низькопрофільній гумі і залишають їх до пори у гаражі.
А замість них купують більш стійкі до вибоїн колеса. Насамперед, дешеві сталеві диски по можливості невеликого діаметра (14-15 дюймів), до яких йде, відповідно, "весняна" гума – високого профілю (65-70%) і недорогої моделі, найчастіше вітчизняної. Беруть, природно, ту чи іншу модель з категорії "літо", оскільки і температура вже плюсова, і по ціні дешевше.
Від себе зауважимо, що мабуть, є сенс орієнтуватися на так звані дощові моделі, заточені під їзду мокрою дорогою, що навесні буває досить часто. Такі шини наразі є в каталогах навіть бюджетних (в тому числі українських) виробників.
Таким чином, власник автомобіля отримує колеса, по-перше, стійкіші до ударів об гострі краї ям, а по-друге, більш комфортабельні. Завдяки вищому профілю шини вона краще поглинає енергію при ударі, і край асфальту не дістає до диска, тобто боковина не затискається між ними і не проривається. А диск, у свою чергу, не мнеться і не розколюється. Також вища шина дозволяє тримати в ній не такий високий тиск (порядку 1,8-2,0 замість 3,0-3,5 атм), а значить, колесо буде м'якшим, що позитивно позначається на комфорті при проїзді дрібних нерівностей.
Зрештою, якщо на якійсь страшній ямі колесо все-таки "проб'є", і покришку буде прорвано на боковині, втрата буде не настільки значущою. Оскільки весняні шини, як говорилося вище, вибираються з числа дешевших, та й самі по собі шини невеликого "дюйма" коштують набагато дешевше за шини з великим посадковим діаметром.
Ось такі переваги дають нам так звані весняні шини – досить яскрава ілюстрація приказки "і дешево, і сердито". Є, щоправда, одне застереження. На деякі машини встановлення дисків набагато меншого діаметру, ніж штатні, неможливе через масивні гальмівні механізми коліс. Що ж, це плата за "спортивність" вашого авто – змиріться і чекайте, коли шляховики залатають найнебезпечніші вибоїни. Зазвичай це відбувається до початку літа.
Росія використала експериментальну балістичну ракету середньої дальності під час удару по Дніпру вранці 21 листопада. Про це телеканалу CNN повідомив американський посадовець, передають Патріоти України. Хоча у США публічно не розкрили точний тип ракет...
Українська акторка Тетяна Малкова, яка раніше розповіла про домагання від Володимира Талашка, зізналась, що вони з чоловіком, режисером Дмитром Малковим, наразі живуть на дві країни. Артистка здебільшого перебуває в Києві, де знімається у кіно, а от її...