Кабінет міністрів України, фракції "Блоку Петра Порошенка", "Народний фронт" і депутати, зокрема радикал Олег Ляшко, є противниками блокади торгівлі з ОРДЛО, тому що це невигідна для них схема. Про це український журналіст Олександр Дубінський написав на своїй сторінці в Facebook, передають Патріоти України.
"Тому що закупівля вугілля в ОРДЛО здійснюється не за ринковими цінами, а за формулою Роттердам +, згідно з якою ми платимо за вугілля сепаратистам "начебто "з Роттердамського порту з перевалкою, фрахтом і залізничною доставкою до місця призначення", - зазначив журналіст.
За його словами, таким чином вартість вугілля стає більше на 700-1000 гривень на тонні. А це в свою чергу піднімає тарифи на оплату тепла для простих українців.
"Це додає до вартості вугілля близько 700-1000 гривень на тонні. І, відповідно, додає стільки ж до нашого теплового тарифу - перш за все, від компаній ДТЕК Ахметова (який" працює "з урядом, БПП, Ляшко і НФ).", - підкреслив він.
Дубінський також зазначив, що ОРДЛО може продавати вугілля тільки на український ринок. Так, українці, на його думку, "спонсорують" ополченців Л/ДНР.
"Немає можливості відмовитися від поставок в Україну, тому що за наш з вами рахунок в Л/ДНР зараз утримують ополченців і доплачують пенсіонерам, які терплять цей "Мордор", - пише він.
На його думку, так звана формула "Роттердам +" потрібна Гройсману і Ко для "наповнення фонду підкупу парламенту".
"Цілком ймовірно, що, знімаючи зайві гроші з населення на завищених тарифах, якісь (дуже зрозумілі) групи у владі оплачують за наш рахунок потрібні голосування і утримують від розпаду коаліції, щоб не допустити дострокових виборів і втрату влади", - підсумував він .
Очевидно, що підтримання російським командуванням потрібного йому темпу наступу одразу на кількох операційних напрямках почало викликати у нього, скажімо так, певні труднощі. . 1. Найбільш красномовний приклад – дії угруповання військ (УВ) противника ...
У ракеті "Трембіта" використовуються технології часів Другої світової війни. Імпульсний реактивний двигун зараз практично не застосовується в авіації через певні обмеження, які має. Одне з них – це дуже інтенсивний звук під час роботи. В етері телемара...