
Українці отримують перші квитанції з податку на нерухомість. Платежі закріплені в процентах від мінімальної зарплати і платяться за минулий рік. З огляду на двократне зростання мінімалки, пропорційно зростуть і суми в квитанціях, тих кому пощастливилось мати зайві на думку влади метри, навіть у благеньких "хрущівках" ,чи старезних хатах, враховуючи і "зручності у дворі", зазначають Патріоти України .
Фізособи мають два місяці з моменту, як вони отримали квитанцію, щоб заплатити податок на нерухомість, нагадує юрист Діна Дрижакова. "Відповідно до Податкового кодексу, фізичні особи зобов'язані заплатити податок протягом 60 днів після отримання повідомлення. Тобто у народу є майже два місяці. А далі починаються штрафні санкції. Якщо затримка до 30 днів - 10% від суми нарахованого податку. А якщо вже більше 30 днів - 20% від суми нарахованого податку ", - пояснює Дрижакова.
Крім того, в Податковому кодексі передбачена пеня в розмірі 120% облікової ставки. На даний момент облікова ставка становить 17%, а пеня - 20,4%.
Українці, які отримали 2000 грн за програмою "Скринінг здоров'я 40+", повинні використати кошти для проходження обстеження протягом двох місяців із дня їх зарахування. Якщо за цей час гроші не використати, невитрачений залишок автоматично повернуть до ...
Прем’єр-міністр Литви Міндаугас Сінкявічюс повідомив, що запропонує ЄС заборонити транзит російського зерна через територію блоку, а також запровадити санкції проти деяких аграрних олігархів з РФ, які підтримують війну в Україні, передають Патріоти Укр...