Фото луганської вулиці, на якому видно вирвані "з м'ясом" трамвайні лінії, розмістив в Twitter блогер Voroshilovgrad.
"Навіть фашисти в 1941-1943 не робити такого, як нащадки орди", - прокоментував він цей кадр.
А ще в 2014 році окупаційна "адміністрація" Луганська заявляла, що припинення трамвайного руху - тимчасова, до поліпшення ситуації з постачанням "республіки" електроенергією. Але незабаром після того заяви в місті почали демонтувати трамвайні рейки. Вони, швидше за все, вже продані на металобрухт в Росію, а гроші поділені тими, хто був в частці.
Зараз в окупованому Луганську трамвайних колій майже не залишилося, а трамваї не ходять з кінця осені 2014 року. Представники окупаційної "адміністрації" Луганська говорили то про намір відновити трамвайне сполучення після настання "кращих часів", то про те, що робити це недоцільно, і краще заасфальтувати частину дороги, де проходили шляхи, і пустити там автотранспорт.
Але не зроблено нічого, і робитися вже не буде. Трамваї як один з видів комунального транспорту виявилися для окупантів нерентабельними. За словами джерел, останні трамваї були продані в РФ, або ж порізані на металобрухт ще чотири роки тому. І місця на дорогах, де відносно недавно були трамвайні колії, вже не перший рік залишаються "пам'ятником" мародерства русскомірцев і "братів-визволителів" з Росії.
У вересні 2025 року в Росії зафіксовано різке скорочення добового обсягу відвантаження нафти та нафтопродуктів через РЖД - показники впали до рівня червня 2020 року, коли пандемія COVID-19 паралізувала світову економіку, передають Патріоти України. Тод...
Російський пропагандист Володимир Соловйов неочікувано заговорив про проблеми економіки Росії, запитавши. Його емоційна реакція викликала хвилю іронії навіть серед російських користувачів мережі, передають Патріоти України. . Коментатори припускають, ...