Патріоти України з посиланням на Нескучные новости пропонують ознайомитися з інфраструктурними проектами, які на сьогодні вважаються найграндіознішими у світі.
На півдні Китаю відкрили найдовший морський міст. Транспортне сполучення з'єднує світовий фінансовий центр Гонконг, азіатський Лас-Вегас Макао і проміжний міської округ Чжухай. Міст будували з 2009-го, а його протяжність склала 55 км. При чому надводна частина займає менше половини - 22,9 км, а підводний тунель всього 6,7 км.
Залізнична та автомобільна магістраль також проходить через декілька штучних островів і прикордонних контрольно-пропускних пунктів.
Помпезність відкриття, звичайно, була не така, як у окупантыв з ненадійним та набагато меншим Кримським мостом, а от масштаби китайської споруди дійсно вражають: міст Гонконг-Чжухай-Макао зроблений зі сталі, важить більше 400 тис. тонн, розрахований на термін служби до 120 років і може витримати сильні тайфуни і землетруси до 8 балів.
На автодорозі навіть існує точка, де водії повинні змінити напрямок руху, оскільки в Гонконзі і Макао їздять по лівій стороні, а по решті Китаю - по правій.
Вартість моста склала близько $20 млрд, а щоб пройтися або проїхатися по ньому - треба буде заплатити від $8 до $10 за квиток. Очікується, що по новому мосту кожен день будуть проїжджати приблизно 40 тис. автомобілів, оскільки тепер час на дорогу від Гонконгу до Чжухая скоротився у кілька разів.
Будівництво не обійшлося і без неприємностей: як повідомляє Business Insider, за 9 років роботи загинуло 9 працівників, більше 200 постраждали, а 19 були оштрафовані через підробку тестів бетону.
Крім цього, захисники навколишнього середовища висловлюють побоювання, що конструкція загрожує життю китайських білих дельфінів. Їх популяція в цьому ареалі почала скорочуватися, коли будівництво стартувало.
Як би там не було, влада Китаю сподівається на божевільний приплив туристів, і, безумовно, відкриття моста стало одним з найгучніших подій в інженерному світі за всю історію.
З огляду на це, НВ зібрало 5 вражаючих інфраструктурних проектів людства.
Норвезька видобувна бурова установка є найвищою в світі морський платформою. Висота Troll становить 472 метра, хоча майже 400 метрів всієї конструкції розташовані під водою.
Суперплатформа встановлена на 4 бетонних опорах, заввишки 303 метри кожна і товщиною стінок більше одного метра. Щоб спорудити такі "ноги", інженерам довелося використовувати метод безперервного бетонного лиття, - в опорах такої висоти не можна було допускати стики і тріщини.
Крім трубопроводів, що під високим тиском женуть природний газ на швидкості близько 900 метрів на секунду, всередині опор також встановлені ліфти, які доставляють людей з верхньої в нижню точку за 9 хвилин.
Глибоко під водою, опори об'єднані бетонною плитою-стяжкою, що глушить коливання, щоб споруда могла витримувати інтенсивні морські хвилі.
Власниками бурової станції є найбільша нафтогазова компанія Норвегії Statoil.
Китайська гребля має статус не тільки найбільшої у світі електростанції, але і найбільшої за масою конструкції - її вага близько 65,5 млн тонн.
Свою назву проект отримав через три величезні блоки дамби, які повністю перекривають течію річки Янцзи.
У 2017-му, 32 енергоблоки гідроелектростанції виробили 97,6 ТВт-год електроенергії. Об'єкт настільки великий, що прорив дамби загрожує затопленням декількох сотень мільйонів жителів Китаю. В цілях безпеки безпеки, електростанцію постійно охороняють військові.
У NASA навіть підрахували, що штучне заповнення резервуарів греблі і підняття 39 трлн води на висоту 175 метрів над рівнем моря уповільнює швидкість обороту Землі навколо своєї осі і збільшує день на 0.06 мікросекунд.
Ще одна масштабна гідроелектростанція була зведена в США, на кордоні штатів Арізона і Невада. Попри те, що ця дамба була готова вже у 1936-му, геній її інженерної думки вражає досі.
Гребля, висотою більше 220 метрів розташована у вузькій ущелині каньйону на річці Колорадо, і її зображення є однією з візитних карток США.
Примітно, що над електростанцією прокладено автошоссе 93, що зв'язує штат Арізона з мексиканської кордоном. Напрямок став настільки популярним, що у 2010-му інженерам довелося побудувати додатковий міст, який значно збільшив пропускну здатність греблі.
Електроенергією, виробленою на греблі Гувера, користуються жителі Арізони, Невади і Каліфорнії.
Об'єкт також значно вплинув на природу регіону: станція перекрила одну з частин дельти Колорадо, де змішувалася солона і прісна вода, що перетворило її на солоний лиман.
Цей проект поки перебуває лише в планах, але його реалізація може перевернути всю історію інженерних розробок.
Арабські влада збираються побудувати Неом (з арабської - "новий" і "майбутнє") - місто, що буде займати більше 15 тис. кв. км і стане у 33 рази більше Нью-Йорка.
Головною перевагою нового "супермегаполісу" має стати те, що він буде використовувати винятково поновлювані джерела енергії і з'єднає королівство Саудівської Аравії з Африкою за допомогою величезного моста через Червоне море. Вартість споруди Неома оцінюють в $500 млрд.
Не менш складним завданням було розробити найбільшу наземну самохідну машину у світі. Роторний екскаватор Bagger 293 побудували в 1995 році і він є останнім представником сімейства Bagger, які використовують для видобутку вугілля в Німеччині.
Варто подивитися тільки на параметри цієї машини: висота - 96 метрів, довжина - 225 метрів, маса - 14,2 тис. тонн. Для того, щоб керувати самохідною установкою потрібні зусилля відразу п'яти операторів. Проте продуктивність цього монстра не зрівняється ні з чим іншим: екскаватор може добувати 240 тис. куб. м гірської породи на добу.
Бурова машина також занесена у Книгу рекордів Гіннеса як найбільший наземний транспортний засіб у світі. Від таких розмірів значно страждає швидкість пересування: Bagger 293 може "розігнатися" лише до 0,6 км/год, і у 2001-му інженерам знадобилося цілих три тижні, щоб перевезти екскаватор в сусіднє місце видобутку.
Азербайджан продовжує віддалятися від Росії, посилюючи обмеження для громадян РФ. Ці кроки відображають зміну зовнішньої політики країни, передають Патріоти України з посиланням на Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки (SPRAVDI). "Ба...
У 2025 році власники квартир і будинків зобов’язані сплачувати податки за квадратні метри. Однак деякі категорії громадян, навіть маючи значну житлову площу, можуть бути звільнені від цього обов'язку. Про те, хто та коли має сплатити за житло, а які ка...