Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Європейський Союз (ЄС) готується завершити програму тимчасового захисту, за якою українці з 2022 року надавалося право проживати, працювати та отримувати соціальну допомогу. Тим часом європейські держави зацікавлені в тому, аби втримати працевлаштовани...
В Україні існує проблема з так званими дропами - громадянами, які проганяють через свої банківські картки гроші шахраїв, аби легалізувати кошти, отримані незаконним шляхом, передають Патріоти України. І отримують за це певну винагороду. Хоч НБУ і вводи...