Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Російська влада побоюється, що у другому півріччі на нафтовому ринку виникне надлишок пропозиції, що призведе до подальшого падіння цін. Про це Reuters розповіло джерело, знайоме з перебігом переговорів усередині картелю ОПЕК+, членом якого є РФ, перед...
Українці до кінця літа мають заплатити податок на нерухомість. Ставка податку визначається місцевою радою (і сам податок платиться в місцевий бюджет). При цьому Податковим кодексом встановлена максимальна ставка – 1,5% мінімальної зарплати станом на сі...