
Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Після непростого листопада, коли гривня вперше перейшла психологічну позначку у 42 грн за долар, початок зими ринок зустрів зі співвідношенням 42,2 грн/долар за курсом НБУ. Попри це, найближчий тиждень - до 14 грудня - обіцяє бути відносно стабільним. ...
За словами експертів, росіяни виходять на пік, або плато своїх можливостей знеструмлення України, оскільки найбільш великі об'єкти Укренерго, крім АЕС, вже вражені. А остаточно покласти енергетику України російським ЗС малореально. Для покращення ситуа...