Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Українці зможуть переказувати гроші в Україну за зниженими тарифами. Державний ПриватБанк встановив нижчу комісію за перекази із закордонних карток на картки в Приват24. Про це 7 липня повідомили в пресслужбі фінансової установи. Зазначається, що в бан...
Виведення з обороту копійок та перехід на шаги наразі залежать від ухвалення Верховною Радою відповідного законодавства. Для цього рішення потрібна політична воля. Про це в інтерв’ю РБК-Україна розповів голова Національного банку України Андрій Пишний,...