
Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Відключення світла вже зараз штовхають ціни на курятину та яйця вгору на 15-20%, бо виробники несуть критичні витрати через нестабільне електропостачання. Українці можуть відчути подорожчання базових продуктів у найближчі місяці через скорочення виробн...
Житлова субсидія - це адресна соціальна допомога від держави громадянам, які не можуть самостійно покривати витрати на житлово-комунальні послуги. Кількість отримувачів субсидій зростає під час опалювального сезону, передають Патріоти України. Втім, у ...