Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Фіксація в Україні обмінного курсу валюти в перший день війни була необхідна, аби економіка країни змогла уникнути фінансового стресу і шоку. Сьогодні ж цей захід допомагає стримувати інфляцію. При цьому в НБУ запевнили: "вічними" валютні обмеження не ...
Віцепрезидентка Європарламенту Катаріна Барлі закликала ухвалити рішення про заплановане нафтове ембарго ЄС проти РФ без участі Угорщини. Вимоги прем'єр-міністра Угорщини Віктора Орбана щодо мільярдної допомоги вона вважає "нахабними", передають Патріо...