
Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Українцям слід готуватися до відчутного зростання цін на продукти харчування вже наприкінці року. Про це розповів заступник голови Всеукраїнської аграрної ради Денис Марчук у коментарі "Главреду", передають Патріоти України. За словами Марчука, подорож...
В Україні перед Різдвом та Новим роком очікується помірне зростання цін на продукти для святкових столів, зокрема м’ясо, молочну продукцію, жири, сало та яйця. Стрімких підвищень не буде, оскільки ринок реагує на традиційно високий попит, а пропозиція ...