
Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
В Україні розпочалися перші виплати "зимової тисячі", але отримали їх лише ті, хто подав заявку у Дії в перший день або отримує соціальні виплати через "Укрпошту". Решта заявників отримає кошти поступово - виплати здійснюються хвилями після перевірки д...
В Україні після перевірки газового лічильника у випадку, якщо є пошкодження пломби, кришки тощо, газовики мають право донарахувати суми в платіжках. В деяких випадках такі донарахування ("штрафи") можуть сягати десятків тисяч гривень. Про це йдеться в...