Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Німеччина нещодавно відкрила власну лінію з виробництва ракет для систем протиповітряної оборони Patriot і потенційно, у майбутньому, зможе надавати їх Україні. Про це на брифінгу у Києві сказав глава спеціального штабу з питань України в міністерстві ...
В Україні за підсумками червня зафіксовано найнижчу інфляцію з березня 2025 року. У річному обчисленні зростання цін сповільнилося з 15,9% до 14,3% до червня-2024. Одним із ключових драйверів загальної інфляції залишилося подорожчання продуктів харчува...