Будівництво Кримського моста повністю порушує норми судноплавства в Керченській протоці. Про це заявив автор двох українських проектів Кримського моста, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, коментуючи опубліковані дані про фактичні глибини акваторії порту Керч, який почав міліти після будівництва моста в Крим, передають Патріоти України.
При цьому про проблеми судноплавства через спорудження моста повідомлялося ще 15 років тому. "Є лист тодішнього капітана Керченського порту, який писав, що в цьому місці не можна будувати міст, тому що судноплавний канал має повороти, але ж Керченська протока ширша, ніж судноплавна частина, через Кримський міст незрозуміло, де проходять межі судноплавства, тому деякі кораблі на мілину натикаються", – сказав мостобудівник.
На думку інженера, з цим можна боротися, проводячи роботи з очищення і поглиблення каналу, але для цього знову варто проводити дослідження і виділяти додаткові гроші.
Одна зі звичок, яка може збільшити рахунки за електроенергію, це залишати певну побутову техніку ввімкненою в режимі очікування. Певні пристрої вдома є більш "енергопотребними", ніж інші, і можуть споживати багато енергії, якщо ви забудете їх вимкнути....
В Україні у 2025 році підвищать виплати пенсіонерам. Згідно з постановою Кабміну № 209, доплати будуть надаватися непрацюючим пенсіонерам із достатнім страховим стажем. Про це пише Судово-юридична газета, передають Патріоти України. Якщо пенсія осіб ві...