"Геологія - це не нанотехнологія": Проектувальникам Керченського моста вказали на серйозний прорахунок

Після запуску запланованого залізничного сполучення з Кримом, навантаження на міст відразу відчутно збільшиться, що може привести до катастрофічних наслідків.

Керченський міст побудували за застарілими нормами. Ілюстрація: соцмережі.

Російські проектувальники і найняті ними інженери з-за кордону не врахували особливостей грунту Керченської протоки при побудові моста в окупований Крим. Про це розповів старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар, передають Патріоти України.

На думку експерта, розрахунки по будівництву моста робилися з застарілими, "радянськими" нормами і для грунтів іншого типу. "Я розмовляв з проектувальником мосту, який живе в Лондоні, і він на мої аргументи нічого не може відповісти ... Раніше були радянські будівельні норми і правила, які забороняли будувати арочні мости в сейсмічних районах, де немає скельної основи. А там напівтверді глини, які "дихають" і деформуються", - зазначив експерт.

Медовар навів в якості прикладу відому будівлю в Росії, яку також зведено на глинах, уточнивши, що будівля не відчуває постійних навантажень на відміну від моста, зведеного на насичених водою глинах, тому аналогія не може бути проведена.

"Мені почали розповідати, що у них нанотехнології, але геологія - це не нанотехнологія, а мільйони років формувань порід. Так, в Санкт-Петербурзі знаменита будівля, так звана "кукурудза" (хмарочос "Лахта центр", - ред.) теж побудована на глинах. Але тим глинам мільярд років, вони твердіші за граніт, а в Керченській протоці сучасні, напівтверді, водонасичені глини з плавунами і грязьовим вулканізмом. Це різні речі" - зазначив він.

На його думку, після запуску планованого залізничного сполучення з Кримом, навантаження на міст відразу відчутно збільшиться, що може привести до катастрофічних наслідків. "І на цих глинах, на двох опорах, посадили колосальні прольоти в 10 тисяч тон. А по ним ще підуть поїзди, а це 6 тисяч тон. Як міст себе поведе? .. Боюся, що інженерно-геологічні дослідження використовували часів 70-х років минулого століття, коли дійсно хотіли будувати міст", - уточнив він.

Джерело: Апостроф

Хіти тижня. Знайомтесь - "Іква": ТОВ "Рівненський автозавод" показав автобус власної розробки, стверджують - дешевше закордонних аналогів

середа, 13 листопад 2019, 12:00

Автобус рівненського виробництва дешевший, ніж закордонні аналоги (фото). Новий автобус «Іква», який розробили на рівненському автозаводі, вже проходить сертифікацію. Про це повідомляє голова Рівненської ОДА Віталій Коваль, повідомляють Патріоти Україн...

"Беня" потирає руки: Коломойському "пробачили" мільярдні борги перед "ПриватБанком"

середа, 13 листопад 2019, 10:33

Компанії олігарха Ігоря Коломойського виграли суд за кредитними угодами на 7,5 млрд грн, що були укладені з "ПриватБанком" у 2006-2016 роках, передають Патріоти України. Таке рішення ухвалив Північний апеляційний господарський суд у справі за позовом к...