Такий хід був запланованим: уряд РФ визначив, що вантажі для транзиту з України в Казахстан повинні слідувати через Білорусь, зокрема, через стаціонарний контрольний пункт Красне (456 км автомобільної дороги М-1, Білорусь), а також через контрольний пункт на залізничній станції Смоленськ-Сортувальний. На російсько-казахстанській ділянці державного кордону провезення дозволене через пересувний контрольний пункт на 132 км автомобільної дороги А-310, пересувний контрольний пункт на 180 км автомобільної дороги А-300 та КП, розташований на залізничній станції Озинки.
Український уряд про такі заходи підозрював - 30 грудня Міністерство економічного розвитку і торгівлі попереджало про можливі ускладнення транзиту українських товарів через територію РФ в треті країни - Азербайджан, Грузію, Казахстан, Киргизстан, Таджикистан, Туркменістан, Узбекистан, Китай та ін. Проте вжиті Росією заходи в МЕРТ назвали «непрозорими, невиправданими і маючими дискримінаційний характер».
У міністерстві впевнені, що російська сторона цією забороною порушила свої зобов'язання, зокрема, взяті РФ в рамках Світової організації торгівлі та Договору про зону вільної торгівлі від 18 жовтня 2011 року. «Режим транзиту - це священна корова для СОТ», - уточнила заступник міністра економрозвитку і торгівлі України Наталія Микольська. З 10 січня, за її словами, щодо російських товарів планується введення Україною дзеркальних заходів у відповідь.
Наприкінці минулого року ємність ринку праці неухильно знижувалася. У лютому на порталі пошуку роботи Work.ua було розміщено 98 736 вакансій, що на 4% більше, ніж у січні. Однак це лише 93% довоєнних показників. При цьому 60% всіх вакансій доступні лиш...
Згідно з даними польського Банку національного господарства (BGK), українські мігранти поповнили державний бюджет Польщі на 15,21 мільярда злотих. Водночас на соціальні виплати в межах програми “800 плюс” для дітей біженців, які втекли від війни, витра...