Україна спільно з Італією починає підготовку техніко-економічного обґрунтування (ТЕО) для впровадження високошвидкісного залізничного сполучення в Україні. Про це повідомляє прес-служба Мінінфраструктури, зазначають Патріоти України.
У вівторок, 30 січня, в МІУ відбулася зустріч міністра Володимира Омеляна з президентом компанії Italferr Рікардо Марія Монті.
В ході переговорів Омелян підкреслив важливість впровадження високошвидкісного залізничного руху в Україні.
"Це - мегапроект, реалізація якого не тільки змінить залізничний сектор, а й позитивно позначиться на економічному стані ряду регіонів, значно розширить потужності існуючих сфер виробництва і запустить нові. Сьогодні разом з італійськими партнерами ми робимо перший крок на цьому шляху", - передають в МІУ слова міністра.
За словами Омеляна, Italferr входить в державну залізничну групу Італії і має більш ніж 30 років досвіду в своєму секторі.
"Ми залучаємо Italferr до розробки ТЕО євроколії сполученням Одеса-Київ-Львів. Досягненнями компанії є значні інфраструктурні проекти для звичайного і високошвидкісного залізничного сектора, як в Італії, так і в інших країнах. Вкрай важливо, що зміни в Україні ми починаємо за підтримки провідної європейської компанії", - заявив міністр.
Всупереч сповільненню інфляції ціни в Україні продовжують зростати, тому уряд вирішив надавати громадянам з низьким рівнем доходу базову соціальну допомогу. Це передбачено Порядком реалізації експериментального проєкту щодо надання базової соціальної д...
В Україні щорічно змінюються вимоги до страхового стажу для виходу на заслужений відпочинок за віком. Так, для того, аби вийти на пенсію в 60 років, людина має набути щонайменше 32 роки страхового стажу (роком раніше — 31 рік), у 63 роки — за наявності...