В "Укрзалізниці" розповіли, наскільки зросте вартість залізничних квитків у 2017

​Залізничники анонсували підвищення цін у лютому, а також у жовтні наступного року.

Ілюстрація:slovo.if.ua

У 2017 році вартість залізничних квитків зросте. Про це повідомили в прес-службі "Укрзалізниці", передають Патріоти України з посиланням на ТСН.

Так, проїзд у плацкартному вагоні сполученням Київ-Івано-Франківськ наразі коштує майже 76 грн. З 1 лютого 2017 року ціна складатиме майже 90 грн, а з 1 жовтня – 102,14 грн. Проїзд у купейному вагоні наразі коштує 223,22 грн. Із 1 лютого ціна зміниться і складе вже 264,5 грн, а з 1 жовтня – 300 грн. При цьому квиток в СВ-вагоні наразі коштує 492 грн, а з жовтня 2017-го буде 662 грн.

Плацкартний квиток у поїзді сполученням з Києва до Львова, Одеси, Ужгорода і Харкова наразі оцінюють в 130,05 грн. У лютому наступного року проїзд буде коштувати 154 грн, а з жовтня – 175 грн. Вартість квитка в купейному вагоні з Києва до Одеси з лютого буде складати 342 грн, а з жовтня – 388 грн. Проїзд в СВ-вагоні оцінили в 730 грн і 829 грн відповідно.

Місце у купейному вагоні зі столиці до Харкова з лютого подорожчає до 272 грн, а з жовтня до 337 грн. Проїзд в СВ-вагоні оцінили в 580 грн і 659 грн відповідно.

Залізничники будуть перевозити поїздом Київ-Львів у купейному вагоні з 1 лютого 2017 за 352 грн (СВ-вагон – 741 грн), а з початку жовтня – 400 грн (СВ-вагон – 842 грн).

Квиток у купейному вагоні з Києва до Ужгорода обійдеться в 268 грн з початку лютого, а з жовтня – 305 грн. Проїзд у СВ-вагоні з 1 лютого подорожчає до 677 грн, а з 1 жовтня - уже до 769 грн.


Як вже повідомлялося, раніше директор департаменту державної політики в галузі залізничного транспорту Міністерства інфраструктури України Олександр Федоренко повідомив, що в наступному році "Укрзалізниця" планує підвищити залізничні тарифи на вантажні перевезення на 25% і на проїзд у пасажирських поїздах на 35%.

За його словами, цю індексацію закладено в проект фінансового плану "Укрзалізниці" на 2017 рік, який вже схвалений в Мінінфраструктури і найближчим часом буде відправлений на зовнішнє погодження до Мінфіну та Мінекономрозвитку.

Федоренко зазначив, що необхідність у перегляді тарифів виникла у зв'язку із зростанням цін на продукцію, що закуповується для потреб залізничної галузі, зокрема, на дизельне паливо і електроенергію. Крім того, за словами чиновника, підвищення тарифів необхідно для часткової стабілізації фінансового стану галузі, в тому числі - для підтримки в робочому стані рухомого складу та забезпечення безпеки руху, що вимагає значних витрат, оскільки зношеність основних фондів залізничної галузі становить майже 90%.

Просто "гра"? Інвестори не вірять у погрози Трампа запровадити жорсткі санкції проти Росії, - The Economist

субота, 19 липень 2025, 6:22

За останні шість місяців президент США Дональд Трамп займав найрізноманітніші позиції в українському питанні. Таке політичне метання знищує довіру інвесторів до його слів. Видання The Economist пише, що погрози Трампа запровадити "суворі" вторинні мита...

Українцям змінили правила розрахунку лікарняних: Ось які нові норми виплат

субота, 19 липень 2025, 6:00

У липні 2025 року в Україні почали діяти оновлені правила розрахунку середньої зарплати для нарахування лікарняних і декретних виплат. Річ у тім, що уряд змінив сам механізм визначення середньоденного доходу, передають Патріоти України. Нововведення пе...