Директор Інституту економіки і прогнозування НАНУ Валерій Геєць вважає, що блокада залізничних шляхів, по яким Україна отримує вугілля з окупованих територій, вигідна Ігорю Коломойському. Він зацікавлений у поставках мазуту на переобладнані ТЕС і ТЕЦ. Про це повідомляють "Коментарі", передають Патріоти України.
Він розповів, що для енергобезпеки більша частина українських ТЕС і ТЕЦ ще за указом Кучми 2003 року була частково переобладнана для експлуатації під мазут і вугілля. Сьогодні до 90% виробництва мазуту в Україні належить Кременчуцькому НПЗ, а це "Укртатнафта" Коломойського.
"Раніше головний обсяг мазуту йшов на експорт. Це було дуже витратно для "Укрнафти" і значно вигідніше продавати його на внутрішньому ринку. Однак особливого попиту не було. Прикриваючись яскравими патріотичними гаслами, добробати грають на руку Коломойському, а саме: блокадою і повною відмовою від вугілля вони відкривають для нього монополію в енергетичному секторі", - сказав Геєць.
Також він зазначив, що в разі переходу ТЕС і ТЕЦ з вугілля на мазут вартість кіловата електроенергії значно зросте. Геєць підкреслив, якщо Україна відмовиться від вугілля з Донбасу та імпорту з ПАР через Роттердам, то вироблених обсягів мазуту для забезпечення енергетичних потреб країни сьогодні все одно буде недостатньо.
Він вважає, що потрібно розширювати виробництво і модернізувати обладнання ТЕЦ винятково під мазут і зрозуміло, що Коломойський розраховує на державні дотації, як сталося після успішної "афери" з Приватом. "Зрештою вся авантюра виллється в значне подорожчання собівартості електроенергії", - сказав він.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...