Хіти тижня. Хіти тижня. Напередодні міжнародної виставки КБ "Луч" нарешті показало, як виглядатиме сухопутна версія "Нептуна"

Прем'єру з нетерпінням чекають в Україні та Росії, з деаметрально різними почуттями, звісно. Адже це оптимальний і дуже грізний засіб зупинити російський напад з моря.

Модель пускової установки ракетного комплексу “Нептун” Фото: КБ “ЛУЧ”

Впродовж 17-21 лютого КБ “ЛУЧ” продемонструє модель пускової установки “Нептуна” на міжнародній виставці оборонної та військової промисловості IDEX-2019 в Об’єднаних Арабських Еміратах, повідомляють Патріоти України з посиланням на прес-служба підприємства.

Як і очікувалось пускова установка ракетного комплексу «Нептун» буде змонтована на шасі КрАЗ-7634НЕ, що раніше «АвтоКрАЗ» передав замовнику на початку січня 2019 року.

Самохідне шасі КрАЗ-7634НЕ, вантажопідйомністю 27 т, призначене для монтажу важкого спецобладнання. Від своїх попередників воно відрізняється більш потужним – 460 к.с. – двигуном та автоматичною коробкою передач, максимальний крутний момент якої розрахований на 2500 Н/м. Таке агрегатування спільно з прохідною трансмісією дозволяє реалізувати високі тягово-динамічні характеристики автомобіля.

Також на вимогу замовника вихлопна система розміщена між 1 та 2 мостами із вихлопом на праву сторону по ходу руху автомобіля, а замість двох паливних баків прямокутної форми по 350 л встановлені два по 165 л круглого перетину.

Шасі КрАЗ-7634НЕ Фото: КрАЗ
Автомобіль, із компонувальною схемою «кабіна перед двигуном», має монтажну довжину рами 8080 мм, зовнішній мінімальний габаритний радіус повороту – 14 м. Шасі має першу і другу керовані осі, всі мости – ведучі. Рульовий механізм – інтегрального типу з вбудованим гідравлічним підсилювачем, який дозволяє знизити зусилля на рульовому колесі до 10 кгс, що значно знижує стомлюваність водія. Повний привід усіх коліс забезпечує експлуатацію цього самохідного транспортного засобу в умовах бездоріжжя.

Кабіна – із високими ергономічними показниками, має низьку посадку – 2800 мм (для порівняння: у КрАЗ-7140Н6 (8х6) – 3170 мм), яка дозволяє зручно розташовувати над дахом кабіни різне спецобладнання, а широке лобове скло забезпечує відмінний огляд дороги. Кабіна, а також кожух двигуна, пофарбовані у зелений захисний матовий колір.

Непрофесіоналізм або інформаційний вкид - про заяви групи Інформаційний спротив про скорочення обсягів фінансування ОРДЛО з боку РФ

понеділок, 25 травень 2020, 22:03

Наведені факти свідчать про невідповідність та відверту дезінформацію щодо ситуації в ОРДЛО, яка подається військово-політичному керівництву України. Без достовірних даних, плани з реінтеграції тимчасово окупованих територій розробити неможливо. Днями ...

Київ не володіє інформацією про ситуацію в ОРДЛО. Реінтеграція може вдарити по економіці України

неділя, 24 травень 2020, 13:51

Наведені факти свідчать про невідповідність та відверту дезінформацію щодо ситуації в ОРДЛО, яка подається військово-політичному керівництву України. Без достовірних даних плани з реінтеграції тимчасово окупованих територій розробити неможливо. А це небез