Прогнозується, що Fiat 500, більше інформації про який знайдете тут, змінить свій 1,3-літровий дизельний двигун MultiJet на більш екологічну, 48-вольтну гібридну технологію. Це відбудеться наприкінці десятиліття із появою нової моделі.
З метою зменшення кількості викидів оксиду азоту, керівник корпорації Fiat Chrysler Серджіо Маркіонне шукає більш екологічно-безпечні та економічні варіанти силових агрегатів для своїх автомобілів. В той час, як до модельного ряду елітних авто Alfa Romeo та Maserati приєднаються гібридні версії з можливістю підзарядки від електромережі, до найменших автомобілів групи застосують більш бюджетний підхід.
Маркіонне повідомив, що вони будуть тестувати різні технології. Сьогодні на автомобільному ринку досить мало визначеності, проте одне відомо точно – малолітражні дизельні двигуни відходять у минуле. З рештою варіантів можна експериментувати, що входить в плани автомобільної групи.
Хоча, Маркіонне стверджував що вартість технології мала б знизитись до того, як суперміні з можливістю підзарядки від електромережі стануть реальністю - він зрозумів, що помірні гібриди будуть наступним логічним кроком.
«Я вважаю, що гібридні малолітражки - неминучі» - він сказав. «Ми всі рухаємось у вірному напрямку. Питання не в технології, а у вартості, та в тому, чи буде платити споживач.»
«Ми досі випускаємо у великій кількості такі автомобілі, як Fiat Panda та Fiat 500. Заповнивши цей сегмент повністю гібридними авто, ми знищимо його. Нам необхідно знайти інші можливості. Саме тому, на мою думку, ми маємо застосовувати в більшій мірі 48-вольтні системи.»
Встановлення такої системи має зробити наступне покоління Fiat 500 більш швидким та дешевшим в експлуатації порівняно з поточною версією. Однак, враховуюче минулорічне оновлення модельного ряду конкурента MINI, малоймовірно що ми побачимо радикально модернізований Fiat 500 раніше 2019 року.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...