Керівник Центру звільнення полонених "Офіцерський корпус" Володимир Рубан заявив, що персональний контроль президента Петра Порошенка по кожному полоненому є проблемою і причиною зриву обмінів.Про це він сказав в ефірі телеканалу 112 Україна, інформують Патріоти України.
"У нас біда в тому, що з нашого боку всі полонені розглядаються першою особою держави. Це біда. Він приймає рішення по кожному полоненому, за словами Тандіта, персонально, тримає руку на пульсі . Я в процесі зіткнувся з тим, що він і перетискає цей пульс на руці. У цьому є проблема ", - заявив Рубан.
На його думку, президент контролює питання обміну полоненими заради особистого рейтингу.
"Якщо президент повідомляє по телевізору на всю країну про вбитих в Іловайському котлі, про вбитих за день, про втрати техніки, втрати нашої армії, то, напевно, він виглядає недостатньо по-королівськи, по-царськи. А ось якщо він оголошує про кількість звільнених з полону, неважливо як, але ось він першим про це заявляє, йому вселили, що він виглядає позитивно і це буде впливати в хорошому сенсі і на рейтинг політичної кампанії, і на особистий рейтинг", - підкреслив Рубан.
За його словами, переговорники, які займаються обміном полонених, "на цьому рейтингу спіткнулися і загубили не один обмін".
За інформацією на кінець березня, в полоні проросійських бойовиків на Донбасі перебувають 123 українця. Всього за час проведення антитерористичної операції (АТО) з полону бойовиків звільнені понад три тисячі осіб.
У січні СБУ повідомляла про те, що Рубан не уповноважений вести переговори про обмін полоненими.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...