Скільки цукру і солі можна їсти щодня: Дієтолог дав важливу пораду

Ілюстрація: n1s1.hsmedia.ru

Сіль і цукор становлять дуже важливу частину денного раціону людини. Люди отримують більшу частину їх денної норми в складі інших продуктів. Дієтолог Олександр Кущ в ефірі ObozTV пояснив, скільки солі і цукру потрібно з'їдати в чистому вигляді, повідомляють Патріоти України.

За словами фахівця, чистого цукру рекомендується вживати не більше, ніж 20-25 грамів на добу, але треба пам'ятати, що цукор конвертується з усіх вуглеводних продуктів.

"За нормами ВООЗ, ми повинні з'їдати не менше 50% від загального калоражу (норми калорій - ред.) за рахунок вуглеводів. В середньому це виходить у сучасної людини 300-350 грамів вуглеводів, які конвертуються в певну кількість цукру. Все, що в надлишку - конвертується в жири. Якщо ми беремо 100 грамів картопляного пюре - це 70-75 грамів цукру", - пояснив Кущ.

Дієтолог також наголосив на важливості наявності солі в раціоні. За його словами, добова норма для дорослої людини становить 5-6 грамів, для дітей до трьох років - 2 грама, а дітям до року додаткова сіль взагалі не потрібна.

"Треба пам'ятати, що 2/3 всієї солі - близько 10 грамів - ми отримуємо з продуктами. В цілому у нас в організмі порядку 240-250 грамів солі. Для людей, що мають гіпертонічну хворобу, порушення водно-сольового балансу, хвороби нирок, ця норма може бути знижена", - додав він.

Як вибрати пароочисник для дому

вівторок, 24 вересень 2024, 17:19

В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...

ТОП-3 поради по вибору ременя до авто з дизельним двигуном

п’ятниця, 23 серпень 2024, 8:50

Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...