Президент України Петро Порошенко і бізнесмен Ігор Коломойський провели особисті переговори про відмову останнього від 50-відсоткової частки телеканалу "1 + 1". Про це повідомляють Патріоти України з посиланням на "Дзеркало тижня".
Коли саме відбулася зустріч, не уточнюється, сказано лише, що вона відбулася на острові Капрі в Італії. "Обмінним лотом" в торгах виступає подальша доля "ПриватБанку", який також контролює Коломойський, повідомили співрозмовники газети.
"Ось тільки висловлювані при цьому версії різнилися кардинально. За однією з них, Ігор Валерійович нібито поступається половиною "плюсів" в обмін на ненаціоналізацію, а по інший, навпаки, - погоджується на націоналізацію "ПриватБанку", але на вигідних для себе умовах", - пише видання.
У разі продажу Петру Порошенку 50% телеканала Коломойський контролюватиме лише 25% цього медіа-активу, ще 25% належать структурам бізнесмена Григорія Суркіса і Віктора Медведчука, нагадує видання. "Зрозуміло, навіщо отримання контролю над одним з найбільш рейтингових телеканалів потрібно президенту, який хоче на другий термін, але стрімко втрачає електоральну підтримку. Інтерес Банкової набагато ширше "плюсів", там шукають можливості отримання стабільного впливу на "картинку" ще ряду телеканалів - від "Ери" до NewsOne - для створення інформаційного щита президента. Але не зовсім ясно, навіщо це потрібно Коломойському. Тобто або втрата банку, опорної структури всієї приватівської бізнес-імперії, або олігарх упевнений, що навіть із чвертю "плюсів" не втратить свого впливу на медіа-ресурс", - йдеться в статті.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...