Там хтось є? Любитель зняв над Місяцем загадковий об'єкт: Вчені розводять руками (відео)

Метод виключення підштовхує до думки, що можливо мова йде про невідомий космічний корабель. Однак немає відкритих даних, що якась із держав веде дослідження в пілотованому або безпілотному режимі в даному секторі, з таким складним маневруванням.

Астроном-любитель з Туреччини показав непізнаний об'єкт, який досить повільно пересувався над поверхнею природного супутника Землі. За твердженнями вчених побачене не схоже на якийсь з відомих космічних кораблів, ні на МКС, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.

Відкривач виявив чорну крапку на небі випадково, а коли побачив, що вона рухається, почав знімати все на камеру. Потім відзнятий матеріал астроном передав уфологам для ретельного вивчення.

Поки що вчені не прийшли до спільного висновку про те, що це може бути насправді. Однак точно впевнені, що перед ними не супутник і не Міжнародна космічна станція, так як швидкість об'єкта була занадто низькою. Крім того, це не міг бути астероїд або метеорит. Раціонального пояснення знахідки над поверхнею Місяця в уфологів і астрономів поки немає.