Виявляється, за планом будівництва Керченського мосту, будівельники повинні були до кінця жовтня встановити не менше 120 опор. Насправді, як з'ясувала Національна енциклопедія будівництва ProfiDom.com.ua, встановили вже 154 опори. Новину передають Патріоти України.
В цілому, будівники повинні встановити 595 опор, за проектом. Що ж виходить, - план перевиконано на 28 відсотків, як повідомляється «за рахунок ефективної організації виробництва, системи контролю якості і збалансованої схеми фінансового супроводу об'єкта». Так пояснює «ударні» темпи в. о. начальника ФКУ «Тамань» Роман Новіков.
Тепер, переводимо це нормальною мовою. Ключові слова, тут, - «збалансована схема фінансового супроводу об'єкта». Це означає, що за швидкість роботи будівельникам пообіцяли солідну доплату. Виплатять її чи ні, - інше питання. Але, швидкість роботи зросла, а на такому складному об'єкті, це - згубно для якості роботи. Цього, судячи, з усього, начальство не розуміє - їм, аби, відрапортувати про перевиконання плану.
Гігантські 70-ти метрові палі, які потрібно встановлювати з ювелірною точністю, не терплять «перевиконання» плану. Тут дуже важлива надійність і якість. За технологічними картами прораховано середній час, який відводиться на кожну операцію. Прискорюватися на 30% - це просто бажання отримати преміальні за швидкість. Таким чином, вже зараз, з цих офіційних рапортів про перевиконання плану, видно, що якість будівництва Керченського мосту - під великим сумнівом.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...