Одеський авіатор і волонтер Вадим Громов відремонтував старенький "кукурузник" Ан-2П і тепер мріє пов'язати Одесу з іншими туристичними центрами України. Про це повідомляє одеське видання Думская.net, передають Патріоти України.
Літак, побудований ще в 1972 році, одесит придбав минулого літа. Борт багато років пропрацював в радянському "Аерофлоті" під реєстраційним кодом СРСР-70278. Однак зараз його перереєстрували за українськими правилами і присвоїли код UR– 70278.
За неповних три місяці одесит повністю модернізував кукурузник, перетворивши пасажирську кабіну в справжній бізнес-салон. Тут встановлено 12 сучасних крісел, система кондиціонування, освітлення, з'явився туалет. Шум від двигуна вдалося знизити завдяки сучасним матеріалам, застосованим в оббивці салону.
Новоспечений літаковласник заснував авіакомпанію ОАК ("Одеська авіаційна компанія") і тепер хоче зайнятися чартерними перевезеннями – з'єднати туристичну глибинку України з великими містами. Наприклад, серйозно обговорюється рейс Одеса – Кам'янець-Подільський – Коломия. Також обіцяють бути перспективними рейси з Одеси до Херсона, Рені та Вилкове.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...