
Дієта, збагачена бавовняною олією, покращує рівень холестерину у молодих чоловіків, що сприяє профілактиці серцево-судинних захворювань. Медики провели амбулаторне дослідження серед чоловіків від 18 до 45 років, які страждають від ожиріння, передають Патріоти України.
Під час дослідження вони хотіли з'ясувати вплив дієти з високим вмістом бавовняної і оливкової олій на ліпідні профілі. З'ясувалось, що в учасників рівень холестерину і тригліцеридів помітно знизився, коли вони дотримувалися дієти зі страв з високим вмістом бавовняної олії.
Середнє зниження склало 8% загального холестерину, зниження ліпопротеїнів низької щільності – на 15% і ниження рівня тригліцеридів – на 30%. Бавовняна дієта також підвищила рівень "хорошого холестерину" на 8%. Висновок вчених: жирна кислота, що міститься у бавовняній олії, може допомогти запобігти накопиченню зайвих тригліцеридів.
Призначення Рустема Умєрова головою Служби зовнішньої розвідки України викликає питання через його попередні кадрові переходи між ключовими державними посадамиПризначення Умєрова прокоментувала журналістка та ведуча Еспресо Марина Данилюк-Ярмолаєва у п...
Зростання цін на електроенергію і змушують все більше українців скорочувати її споживання. Але, вважати винними за великі рахунки холодильник, пральну чи сушильну машини – це помилка, оскільки найбільшим джерелом витрат електрики в оселі є електричний ...