Державна судноплавна компанія "Українське дунайське пароплавство" (УДП) отримала від Австрії 60 барж типу "Європа-2Б", які були замовлені ще Радянським Союзом. Про це пише LB.ua, інформують Патріоти України.
Як повідомляється на сайті пароплавства, контракт на будівництво барж-секцій був підписаний ще в 1989 році між "Совкомфлот" і австрійським банком BAWAG leasing GmbH. При розвалі СРСР "Українське дунайське пароплавство" стало правонаступником зобов'язань "Совкомфлота".
Згідно з угодою, був внесений аванс в розмірі 15% від вартості барж, решту суми з відсотками пароплавство повинно було погашати за графіком. Але за 25 років графік часто зривався, потім платежі зовсім припинилися у зв'язку з фінансовими проблемами підприємства через ембарго ООН проти Югославії, військовими діями в цій державі і руйнуванням мостів на Дунаї.
Станом на грудень 2014 року залишок самого боргу за будівництво барж склав понад 7 млн євро і близько 2 млн євро за відсотками. В ході переговорів вдалося домовитися про списання 7,5 млн євро боргу за умови погашення решти суми за узгодженим графіком до 30 листопада 2016 року.
24 листопада поточного року борг повністю погашений, і вже 13 грудня у Відні була нотаріально оформлена передача 60 барж у власність УДП.
Баржі-секції типу "Європа-2Б" побудовані на судноверфі в австрійському місті Лінці і призначені для перевезення генеральних і навалювальних вантажів. Довжина барж 76,5 м, ширина - 11 м, осадка - 2,7 м, вантажопідйомність - 1 717 тонн.
В сучасній оселі з'являється все більше техніки, яка суттєво полегшує щоденне прибирання. Очищення поверхонь без використання хімічних засобів стає можливим завдяки пароочиснику. Ефективний у боротьбі з брудом, мікробами та пилом, прилад чудово підходи...
Ремінь газорозподільного механізму (ГРМ) - забезпечує синхронну роботу клапанів і поршнів, контролюючи їхній рух. Якщо ремінь ГРМ виходить з ладу, це часто призводить до серйозних пошкоджень двигуна. У дизельних автомобілях, де двигуни працюють під під...