Будівництво залізничних підходів до Керченської мосту з боку Криму затягується через допущену чиновниками помилку, повідомляють Патріоти України з посиланням на Forbes.
За даними видання, в федеральній цільовій програмі розвитку Криму і Севастополя до 2020 року не вказано держзамовник на цей вид робіт, через що не можна провести конкурс і визначити їх виконавця.
Forbes пише, що спочатку замовником була компанія "Кримські залізниці", але вона в 2015 році перейшла у відання "Росжелодра», і не значиться у федеральній програмі.
Будівництво залізничних підходів до Керченського мосту, який повинен зв'язати анексований Крим з материковою частиною Росії, планувалося закінчити до 2018 року. У липні відкриття руху по залізничній частині мосту було перенесено на 2019 рік.
Лідер Китаю Сі Цзіньпін не зацікавлений у тому, щоб країна-агресор Росія припинила війну проти України. Про це пише аналітикиня зі стратегічної військової розвідки, ексспівробітниця розвідувального управління міноборони США Ребека Коффлер у колонці для...
Зараз ворожа здатність поповнювати свої сили переважає втрати в особовому складі, які він зазнає, а це дає можливість РФ накопичувати резерви для подальшої війни. На цьому в ефірі "Київ24" наголосив директор безпекових програм центру глобалістики Страт...