Елементарно! Вчені розповіли, як швидко схуднути без шкоди для здоров'я

середа, 20 червень 2018, 6:56
Для дієти потрібно всього два інгредієнти.

Ілюстрація: evehealth.ru

Американські вчені розповіли про просту дієту, яка допоможе скинути зайві кілограми, повідомляють Патріоти України.

Вчені з Колумбійського університету провели експеримент і з'ясували, як можна швидко схуднути і при цьому знизити тягу до солодкої та жирної їжі. Дослідники повідомили, що для цього необхідно ввести в свій щоденний раціон два інгредієнти. Перший - це прянощі, а другий - це імбир.

Добровольців, які брали участь в експерименті, вони поділили на дві групи. Першу годували їжею, яка була сильно приправлена перцем чилі, а другу - поїли чаєм з імбиром. Люди, які вживали гостру їжу відзначили, що у них зменшилася тяга до солоних, жирних і солодких продуктів. А ті, хто регулярно пили чай з імбиром, повідомили, що вони швидше насичувалися і при цьому вживали менше калорій, ніж зазвичай.

Вчені пояснили, що в цих продуктах міститься багато активних компонентів капсацина і имперингола, які в надмірній кількості викликають жар в організмі людини, тим самим провокуючи збільшення кровотоку і активне потовиділення. В результаті обмін речовин активізується і згорає більше жирової тканини.

Однак, з імбиром потрібно бути акуратними, так як він протипоказаний людям з гастритом, виразкою або каменями в жовчному міхурі. Крім того, цей корінь зменшує згортання крові і його не можна вживати одночасно з деякими лікарськими препаратами типу аспірину.

Чи загрожує Україні у другій декаді серпня нова хвиля спеки, котра накриває Європу. Синоптик дав твердий прогноз

понеділок, 10 серпень 2026, 18:39

Нова хвиля 40-градусної спеки, яка цього тижня очікується в Європі, Україні поки не загрожує. Більше того, температура знижуватиметься. Такий прогноз дав синоптик Українського гідрометцентру Іван Семиліт, зазначають Патріоти України. За словами метеоро...

Страшна ДТП у Києві: Легковик на швидкості протаранив вантажівку, загинули мама з 2-річною дитиною

понеділок, 10 серпень 2026, 17:39

У Святошинському районі Києва сталася смертельна дорожньо-транспортна пригода, внаслідок якої загинули 27-річна жінка та її 2-річна дитина, передають Патріоти України. Аварія сталася вранці 10 серпня близько 5:50 на Житомирському шосе. За попередніми д...