
Соціальна мережа Facebook оголосила про зміну механізму формування стрічки новин, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
До змін Facebook підштовхнули численні скарги: користувачі були незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключової інформації.
Мова іде про такі заголовки, як "Вона подивилась під подушку і побачила це … Я був шокований".
Компанія виділяє два види "клікбейт" заголовків (від слів Click (натиснути) та Bait (приманка).
Це заголовки, які не дають можливості заздалегідь зрозуміти зміст матеріалів ("Ви не повірите, хто спіткнувся на червоній доріжці") та заголовки, які перебільшують вагу статті (Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Створений після аналізу десятків тисяч подібних матеріалів алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтрами в електронній пошті.
У Києві в Солом'янському районі на сортувальному центрі одного з поштових операторів під час огляду вибухнула одна з посилок, постраждали 5 працівників відділення, передають Патріоти України. "За попередніми даними, вибух стався на сортувальному центрі...
Мешканець Вінниччини став антирекордсменом за кількістю несплачених штрафів за порушення правил дорожнього руху - у чоловіка 1056 відкритих проваджень, передають Патріоти України з посиланням на аналітичний сервіс Опендатабот у четвер, 30 жовтня. "27-р...