Соціальна мережа Facebook оголосила про зміну механізму формування стрічки новин, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
До змін Facebook підштовхнули численні скарги: користувачі були незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключової інформації.
Мова іде про такі заголовки, як "Вона подивилась під подушку і побачила це … Я був шокований".
Компанія виділяє два види "клікбейт" заголовків (від слів Click (натиснути) та Bait (приманка).
Це заголовки, які не дають можливості заздалегідь зрозуміти зміст матеріалів ("Ви не повірите, хто спіткнувся на червоній доріжці") та заголовки, які перебільшують вагу статті (Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Створений після аналізу десятків тисяч подібних матеріалів алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтрами в електронній пошті.
З 1 січня 2013 року в Україні запроваджено нову систему державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та запрацював Державний реєстр речових прав на нерухоме майно. Реєстр прав власності на нерухоме майно став архівною складовою частиною новоство...
Мордочка кішки розділена на дві частини — одна темна, інша світла, ніби природа поділила її навпіл. Ефект, за якого забарвлення шерсті розподіляються симетрично, зустрічається вкрай рідко, зазначають Патріоти України. Пухнаста красуня на прізвисько Пеб...