Соціальна мережа Facebook оголосила про зміну механізму формування стрічки новин, щоб у ній було менше статей з неінформативними та провокаційними заголовками, повідомляють Патріоти України з посиланням на Нескучные новости.
До змін Facebook підштовхнули численні скарги: користувачі були незадоволені тим, що заголовки статей вводять в оману або не містять ключової інформації.
Мова іде про такі заголовки, як "Вона подивилась під подушку і побачила це … Я був шокований".
Компанія виділяє два види "клікбейт" заголовків (від слів Click (натиснути) та Bait (приманка).
Це заголовки, які не дають можливості заздалегідь зрозуміти зміст матеріалів ("Ви не повірите, хто спіткнувся на червоній доріжці") та заголовки, які перебільшують вагу статті (Чи правда, що яблука шкідливі для вас?").
Створений після аналізу десятків тисяч подібних матеріалів алгоритм працює за аналогією зі спам-фільтрами в електронній пошті.
18 вересня в Полтаві на постаменті демонтованого пам'ятника на місці відпочинку російського царя Петра I встановили вертоліт Мі-2. Про це повідомило "Суспільне", передають Патріоти України. Речник 18-ї окремої бригади армійської авіації імені Ігоря Сік...
У Китаї 11-річний школяр Лянлян опинився в лікарні після того, як провів за навчанням 14 годин поспіль. У хлопчика з’явилися прискорене дихання, запаморочення, головний біль і оніміння кінцівок. Про це випадок повідомило видання Oddity Central, передаю...