"15 грудня на Житомирщині в районі проведення польотів авіації спостерігались складні метеорологічні умови, однак планові польоти відбувалися при встановленому мінімумі погоди. Льотчик був підготовлений до виконання завдань у таких умовах. Політ тривав близько 30 хвилин. Пілот виконував вправи з курсу бойової підготовки на пілотаж у складних метеорологічних умовах, відпрацьовував вправи навчального повітряного бою та інші завдання. Літак розбився при заході на посадку між дальнім та переднім приводом аеродрому Озерне", – ідеться в повідомленні.
У прес-центрі зазначають, що Су-27 із бортовим номером 55 було випущено 1987 року, він є "одним із найновіших літальних апаратів цього типу на озброєнні Повітряних сил ЗС України". "У 2016 році пройшов середній ремонт на державних авіаційно-ремонтних підприємствах. Зокрема, авіаційні двигуни пройшли капітальний ремонт на державному підприємстві "Луцький ремонтний завод "Мотор" 8 квітня 2016 року. Протягом експлуатації Су-27 здійснив 824 посадки, провів у небі 479 годин. Літак надійшов на озброєння і почав виконувати завдання майже одночасно із загиблим пілотом. Льотчик добре знав цю машину", – продовжили в командуванні.
Усі обставини трагічної події з'ясовують, на місці катастрофи працює широке коло профільних фахівців ЗСУ, Державного бюро розслідувань, правоохоронних органів.
Більшість добровольців не покинуть службу навіть під час демобілізації. Цей процес має відбуватись природно, щоб будь-який військовослужбовець знав, скільки він повинен відслужити. Про це в етері "День.LIVE" заявив командир підрозділу розвідки ЗСУ Дени...
Перед Україною постала загроза дефіциту якісної пшениці - через посилений експорт вітчизняним борошномелам може не залишитися зерна. Це, в свою чергу, може спричинити зростання цін на борошно і хліб. Про це заявив голова спілки "Борошномели України" Ро...