Головне – запровадити нові, досконалі, не корупційні підходи, впевнений голова комітету. Про це Дубневич розповів у своєму інтерв'ю "Обозревателю", передають Патріоти України.
"Приватні автомобілі мають проходити техогляд раз на два роки, комерційні – раз на рік. З урахуванням того, що комерційний автотранспорт перевозить понад 2 млрд пасажирів щороку (це в рази більше, ніж будь-які інші види транспорту), держава повинна пильно слідкувати за технічним станом цього рухомого складу, – підкреслив голова комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич.
За його словами, виконувати роботи в сфері техоглядів будуть пункти технічного контролю, відповідальність нестимуть технічні експерти, а вибудовувати державну систему сфері проведення техоглядів буде Мінінфраструктури, як компетентний орган.
На переконання політика, ретельний та всебічний технічний контроль за транспортними засобами сьогодні необхідний. Оскільки більшість з них далеко не нові й перебувають не в кращому стані, що створює додаткові ризики на дорозі.
"За даними МТСБУ, середній вік рухомого складу на наших дорогах – 19,5 років. Це велика проблема, – повідомив Дубневич. – Тобто гальма, що відмовили, або колеса, які відлітають на ходу, – не кошмар чиєїсь хворої уяви. Ризик таких сценаріїв на українських дорогах – цілком реальний… Маємо взяти за правило постійний контроль за станом авто. Світовий досвід показує, що необхідно цю проблему розглядати з точки зору життєвого циклу транспортного засобу, тобто на стадії введення в експлуатацію, періодичної перевірки придатності в експлуатації та щоденного контролю технічного стану".
"Є законопроект № 7317, який передбачає запровадження вимог до рухомого складу саме з таким підходом. Нові автомобілі будуть проходити процедури сертифікації перед введенням в експлуатацію. Передбачається впровадження техогляду для всіх транспортних засобів, в тому числі і легкових автомобілів. Це дієвий спосіб контролю за придатністю транспортних засобів до експлуатації, головне – запровадити нові, досконалі, не корупційні підходи", – підкреслив Дубневич.
Ще одне нововведення, про яке розповів голова Комітету, – запровадження придорожнього контролю, тобто контроль технічного стану комерційного транспорту (вантажівки і автобуси) на дорозі.
"Держава повинна буде забезпечити перевірки на дорозі не менше 5 % від кількості зареєстрованого комерційного транспорту на території України, це приблизно 320 тис. комерційних транспортних засобів. Це значно знизить ризики експлуатації на дорозі транспортних засобів, які технічно несправні й несуть загрозу для інших учасників дорожнього руху", – вважає Дубневич.
Вейпи, які багато хто вважає безпечнішою альтернативою курінню, можуть становити значно більшу загрозу для здоров'я, ніж звичайні сигарети, передають Патріоти України. За результатами нового дослідження, оприлюдненого групою міжнародних науковців, впл...
У Чорному морі помічено нову загрозу - тетраодона сріблястого (Lagocephalus sceleratus), також відомого як риба-куля. Цей екзотичний хижак не лише вражає зовнішнім виглядом, а й становить реальну небезпеку для екосистеми та людей, передають Патріоти Ук...