Хіти тижня. Додавайте цей продукт у ваш раціон - він знищує "поганий" холестерин

​Дослідники з Університету Пенсільванії встановили: завдяки регулярному споживанню мигдалю рівень «хорошого» холестерину, корисного для серця, збільшувався на 19%.

Крім того, мигдаль стимулював перенесення «поганого» холестерину у печінку для подальшого знищення, повідомляють Патріоти України.

У дослідженні взяли участь дві групи добровольців з високим рівнем «поганого» холестерину. Перша група щодня вживала 43 грама мигдалю, що еквівалентно великий пригорщі, а друга - банановий кекс. За учасниками стежили протягом шести тижнів. Дослідники регулярно вимірювали рівень «поганого» холестерину у добровольців.

Дослідження показало, що у учасників, що вживали мигдаль, на 19% збільшився рівень «хорошого» холестерину. Крім того, у добровольців з нормальною вагою на 6,4% покращилася здатність організму відправляти зайвий холестерин у печінку. Мигдаль багатий клітковиною, білками, магнієм і калієм. Енергетична цінність 10 горіхів складає близько 100 калорій.

Все має бути скрепно: Росія перевірятиме штучний інтелект на «традиційні цінності»

четвер, 13 серпень 2026, 14:18

У Росії планують перевіряти моделі штучного інтелекту на відповідність так званим «традиційним духовно-моральним цінностям», передають Патріоти України з посиланням на The Moscow Times. Російські розробники мають передавати свої нейромережі до спеціаль...

В Нідерландах загинули двоє юнаків з України

четвер, 13 серпень 2026, 14:04

Близько опівдня на рекреаційному озері в Нюнспеті спрацювала тривога. Декілька очевидців побачили, що двоє хлопців давно не з'являються на поверхні. Було задіяно водолазні команди, рятувальні човни, кілька машин швидкої допомоги, вертоліт швидкої допом...