Солодкі газовані напої стають винуватцями надлишкової ваги і підвищують ризик розвитку таких захворювань як діабет, серцево-судинні захворювання і деякі види раку.
Вчені з Південно-Африканської республіки виявили смертельну небезпеку газованої води. Дослідження опубліковане в Journal of the Endocrine Society, повідомляють Патріоти України за інформацією Daily Mail.
Регулярне вживання цього напою сприяє розвитку метаболічного синдрому, який призводить до цукрового діабету другого типу і серцево-судинних захворювань. Наприклад, вживання більше двох баночок газованої в тиждень пов'язано з ризиком виникнення цукрового діабету другого типу, тоді як однієї - підвищенням кров'яного тиску.
До таких висновків автори прийшли, провівши метааналіз 36 досліджень, присвячених вживання підсолоджених напоїв. Фахівці відзначають, що стандартна банка кока-коли об'ємом 0,33 літра містить близько 39 грамів цукру, що на 14 грамів більше денної норми для дорослої людини.
Українським жінкам без застосунку "Резерв+" не надають прихисток в Іспанії, вимагаючи відмітку про "зняття з обліку", коли більшість жінок в Україні ніколи не була на військовому обліку, бо не підлягає мобілізації окрім окремих категорій. В Іспанії укр...
Середня зарплата в Польщі вже майже досягла 10 000 злотих (близько 119, 74 тис. грн), однак у лютому поточного року половина працівників отримувала не більше 7 690 злотих брутто, тоді як середня зарплата складала 9 966 злотих, зазначають Патріоти Украї...