За її словами, концепція документа відрізняється від тієї, яка була узгоджена з активістами.
Южаніна наголосила, що однією з причин небажання розмитнювати автомобілі в Україні є завищене ввізне мито і ПДВ.
"Але не в акцизному податку гори криються, не в ньому полягає вся причина, чому не хочуть офіційно розмитнювати ці автомобілі, тому що ще є сплата ввізного мита - 8,5%, ПДВ, а це 20% від вартості автомобіля. Тому ми повинні підійти виважено, і на якийсь період часу прийняти таку шкалу акцизного податку, щоб кожен громадянин захотів, зміг привезти старий автомобіль", - пояснила вона.
За її словами, лібералізація повинна застосовуватися з підвищеним коефіцієнтом залежно від віку автомобіля.
У столиці Естонії Таллінні з травня завершать співробітництво, в рамках якого компенсували витрати на житло і послуги перекладу для українських біженців, які отримали тимчасовий захист. Про це пише ERR, передають Патріоти України. Раніше українські біж...
В Україні можуть заборонити продаж енергетичних напоїв неповнолітнім та споживання ними цих напоїв. Аби боротися з популярністю таких продуктів серед української молоді, нардепи пропонують штрафувати як їх самих, так і продавців. Таку норму прописано у...